Mee eens. Weet je nog dat we Koen niet heel mannelijk vonden? In vergelijking met de "nieuwe" Tim is Koen ineens woest mannelijk 😂quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon lekker doen hè, ze is verdrietig en ze heeft schijnbaar het geld ervoor over om dan 4 dagen zo ver mogelijk weg te vluchten met die jongen. Maar hij kwam mede door die laatste storie en post van haar zo over als een droopie die dan achter haar aan hobbelt met die telefoon en haar dan filmt terwijl zij rondjes draait in haar zomerjurkje op het strand met een kek muziekje eronder.
Het staat ook zo ver van mijzelf af allemaal. Maar dat geldt voor alle influencers, ik kan echt niet begrijpen dat je zo'n leven wil. Hoeveel het ook verdiend.
Heb ook de indruk dat het niet zo heppiepeppie gaat. Paar rondjes op het strand draaien voor de bühne, dan weer maximaal janken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Tuurlijk is alles gestaged bij haar. Vind haar er niet echt smoorverliefd uitzien. En kan me niet voorstellen dat je het als nieuwe vriend tof vindt om steeds maar dat gehuil om wat is geweest te moeten aanhoren. Lijkt me niet echt een lekkere basis voor een nieuwe relatie, een vriendin die duidelijk nog niet over de breuk / scheiding heen is.
Precies. Ik denk daarnaast dat Sanneke dacht haar moeder hiermee "zachtjes aan kon overhalen om te verhuizen naar een meer passende woonomgeving en zij in haar huis kon met betaling van huur". Hypotheek afbetaald + enigs kind zijn + alleen S en haar moeder = een optelsom. Haar moeder is m.i. heel meegaand met S, omdat ze geleerd heeft hoe emotioneel zij kan reageren, maar lijkt me niet een vrouw die zich voor iemand's karretje laat spannen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Haar moeder is een paar maanden geleden ook al op cruise/rijnreis geweest voor een paar weken. Dat kon ook prima zonder S.
Volgens mij is haar idee van mantelzorgen alleen om het verkrijgen van een huis te bespoedigen.
En de sporadische keer dat zij/hij wat voor haar moeder doet (laatst de auto voor de APK brengen) valt mijns inziens onder ‘een keer iets voor een ander doen’.
Klopt. Hier is het zo dat je moet aantonen binnen 6 maanden je huis verkocht te hebben. Dus bewijs makelaar dat de woning in de verkoop gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat je een aanleunwoning toegewezen krijgt en dat je dan je koopwoning mag aanhouden.
Ik had beter vrije sector kunnen zeggen en juridisch is het vast recht te breien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat je een aanleunwoning toegewezen krijgt en dat je dan je koopwoning mag aanhouden.
Zullen we 'besties' worden en dan een podcast maken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Juridische voordelen; jij zegt het, ik dacht het.
Ik heb het altijd zéér opmerkelijk gevonden, dat eerst Dion zijn huurhuis heeft opgezegd, bij Sanneke is ingetrokken en Sanneke vervolgens haar volwaardige huurhuis (klein maar fijn) in hartje Rotterdam heeft opgezegd om in een hok hut caravan vakantiechalet te gaan wonen "in the middle of nowhere" om mantelzorger te worden van haar moeder die (in ieder geval toen) nog gewoon auto reed, mobiel was, op vakantie en dagjes weg ging, en zichzelf prima leek te behelpen. Daarbij was Sanneke vaker bij haar moeder, toen ze nog in Rotterdam woonde, dan waar ze nu woont (dezelfde woonplaats als haar moeder).
Ik meen me te herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis is afbetaald. Ik kan me niet van het idee ontdoen, dat er bij Sanneke weleens door het hoofd is geschoten "dat als ma nou eens naar een leuke aanleunwonig gaat, dan heb ik een leuk huisje voor mijn gezin en betaal ik huur aan mijn moeder".
OH en top ook he?! Knuffels in bed bij extreme astma......(WAs het nu Flip of Flap die dat had?)quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Earring het volgende:
Hoezo worden er bij DBM weer knuffels gekocht? En flipflapvriendje is moe door de longontsteking. Het was toch een beginnende longontsteking dat is wel ff wat anders. Zij praat haar kinderen gewoon moe
Flap is 7, staat in haar profiel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:02 schreef Clavis het volgende:
Hoe oud is haar zoon? Ik vind dat zij haar kinderen zo klein houdt. Voor het eerst met de bus en ‘rete spannend’…? Maar misschien is hij jonger dan ik denk.
Maar bij een aanleunwoning denk ik aan bepaalde voorzieningen die je kunt afnemen. En wat misschien ook afhankelijk is van je inkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik had beter vrije sector kunnen zeggen en juridisch is het vast recht te breien.
Helemaal mee eens! Absoluut hét allerbelangrijkste, dat haar moeder geniet van het leven en dat ze dit nog maar vele jaren mag doen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar bij een aanleunwoning denk ik aan bepaalde voorzieningen die je kunt afnemen. En wat misschien ook afhankelijk is van je inkomen.
Nogmaals, het lijkt mij sterk om 2 woningen, waarvan 1 ‘zorgwoning’ te mogen hebben. Maar ik heb daar op die manier nog nooit mee te maken gehad.
Voor nu geniet haar moeder in ieder geval nog lekker van haar leven.
Alleen als het een podcast is zonder regels en waar alles besproken mag worden en geen moderators zijn 🥳 🤗.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:19 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Zullen we 'besties' worden en dan een podcast maken?![]()
Mijn vraag is vooral: wat bezielt een bedrijf om zulke mensen te gebruiken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus altijd af wat iemand als hvk, dbm of debbie kunnen vragen 🫣
Ik weet nooit wie nou Flip is en wie Flap. Zeg gewoon oudste en jongste. Of zoon of dochter.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:22 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
OH en top ook he?! Knuffels in bed bij extreme astma......(WAs het nu Flip of Flap die dat had?)
Uiteraard dit ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn vraag is vooral: wat bezielt een bedrijf om zulke mensen te gebruiken?
Zo ging het vorige week toch net zo met haar dochter, “enorm” ziek huis, vol met visite en dan nog naar intratuin.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik snap niet waarom DBM de noodzaak voelt om met haar zoon naar die winkel te gaan. Ze zegt altijd dat haar kinderen snel moe zijn en alle virussen oppikken. Nu hebben ze twee (drukke) kerstdagen achter de rug en sleept zij hem mee naar zo'n rommelwinkel. Klapt een eurootje of 70 tegen de muur aan en dan snel weer naar huis want kind kan het niet aan. Blijf dan thuis, scheelt je vent een hoop zuurverdiende centen en je kind kan uitrusten. Zij maakt echt rare keuzes en dan heb ik het niet eens over dat afzichtelijke vest
Hahaha eens. Al vind ik @Donna best een leuke, bescheiden en eerlijke mod. (mag ook wel eens gezegd!)quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Alleen als het een podcast is zonder regels en waar alles besproken mag worden en geen moderators zijn 🥳 🤗.
Eens! Ik denk dat je met @Donna best gezellig een wijntje kunt drinken ook!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Hahaha eens. Al vind ik @:donna best een leuke, bescheiden en eerlijke mod. (mag ook wel eens gezegd!)
En deze keer geen geklaag over wat de kapper niet goed heeft gedaan. Mag ook gezegd worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke’s nieuwe kapsel ziet er echt wel leuk uit
Ik werd nu toch wel nieuwsgierig naar dat vest, maar geen vest te zien? En verder neem ik deze troela met een enorm vat zout. “Al die ziekenhuisopnames” van het meisje; toen we in dm een gesprek hadden bleek het een enkel nachtje te zijn geweest. Zelf een kind wat weken lang in het ziekenhuis ligt met regelmaat, dus ik dacht een lotgenoot te hebben gevonden. Ze dikt het graag erg aan. Maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:45 schreef Jenn1806 het volgende:
en dan heb ik het niet eens over dat afzichtelijke vest
Maar wel direct weer de pyjamabroek aan!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef Maremare het volgende:
Is Debbie nou gewoon op zaterdag door de wasstraat geweest? Dacht dat zij alleen op zon- en feestdagen onder de douche ging 🤔
Vaag verhaal inderdaad over dat offline gaan. Maar what's new bij Debbie?
Hij zit in hetzelfde schuitje, denk dat hij ook wel gemengde gevoelens heeft mbt zijn eigen scheiding, heeft ook kinderen. Ze hebben wel gesprekstof weten hoe het voelt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lijkt me voor zijn ex ook niet leuk om te zien/horen
Ik hoop werkelijk dat instanties of Roy of wie dan ook haar tegen zichzelf beschermt. En dat ze beslissingen maakt die haar kinderen ten goede komen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:56 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Lekker samenhangende verklaring van Debbie over haar afwezigheid 🙈 Ik denk echt dat het niet haar keuze is eigenlijk
Hoho het was nog dramatischer he?! De titel was: The Letherfamily stopt!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:27 schreef Maremare het volgende:
Is Debbie nou gewoon op zaterdag door de wasstraat geweest? Dacht dat zij alleen op zon- en feestdagen onder de douche ging 🤔
Vaag verhaal inderdaad over dat offline gaan. Maar what's new bij Debbie?
Echt hè, een beginnende longontsteking is geen longontsteking. Waarschijnlijk is hij gewoon moe van de antibiotica die voorkwam datvheg een longontsteking werd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Earring het volgende:
Hoezo worden er bij DBM weer knuffels gekocht? En flipflapvriendje is moe door de longontsteking. Het was toch een beginnende longontsteking dat is wel ff wat anders. Zij praat haar kinderen gewoon moe
Google:quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik werd nu toch wel nieuwsgierig naar dat vest, maar geen vest te zien? En verder neem ik deze troela met een enorm vat zout. “Al die ziekenhuisopnames” van het meisje; toen we in dm een gesprek hadden bleek het een enkel nachtje te zijn geweest. Zelf een kind wat weken lang in het ziekenhuis ligt met regelmaat, dus ik dacht een lotgenoot te hebben gevonden. Ze dikt het graag erg aan. Maar dat wisten we al.
Ja maar die gaat niet zonder zak geld weg.quote:
Ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:46 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Hoho het was nog dramatischer he?! De titel was: The Letherfamily stopt!!
Debs als je dit leest: Doe het! Kies alsjeblieft voor de waarheid, je man en je kinderen en stop echt met deze façade op social media. Heel Barneveld weet het
Oei, nou word ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:46 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Debs als je dit leest: Doe het! Kies alsjeblieft voor de waarheid, je man en je kinderen en stop echt met deze façade op social media. Heel Barneveld weet het
Met die zak geld zal het, na 4 maanden trainer te zijn geweest bij de jeugdopleiding, wel meevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja maar die gaat niet zonder zak geld weg.
Dat kan, maar ik voel geenszins de behoefte iets met jou te delen gezien jouw bijdragen hier de afgelopen tijd.quote:
Dank voor je vriendelijke reactie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik voel geenszins de behoefte iets met jou te delen gezien jouw bijdragen hier de afgelopen tijd.
.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik voel geenszins de behoefte iets met jou te delen gezien jouw bijdragen hier de afgelopen tijd.
ik vind haar een beetje een opgejaagde blik hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie is wel flink afgevallen met haar spuitjes.
En voor iemand die zo zo ziek is kan ze wel flink lang blijven staan ná het douche.
Oh ik dacht dat hij hoofdtrainer was 🙈quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met die zak geld zal het, na 4 maanden trainer te zijn geweest bij de jeugdopleiding, wel meevallen.
Ja dat was hij ook toch, heel kort, 2 weken of zo?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij hoofdtrainer was 🙈
Ergens hoop ik dit, dan krijgt ze de hulp die ze nodig heeft en haar gezin rustquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
.
[..]
ik vind haar een beetje een opgejaagde blik hebben.
En net dacht ik even; zou ze opgenomen worden ergens dat ze offline gaat?schoot even door me heen.
👀quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:46 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dank voor je vriendelijke reactie.
Zou graag willen weten wat ik jou dan heb aangedaan.
Als dit de manier is om iemand die een andere mening heeft over mb te behandelen moet je je diep schamen.
Ik denk dat Sanneke ontzettend baalt van het feit dat haar moeder een nieuwe vlam heeft. Eenieder zou blij zijn voor zijn ouder en zij ziet volgens mij vooral haar erfenis aan zich voorbij gaan. Laat die vrouw eens genieten joh! Ze is al een kind kwijt en haar man. En haar overgebleven dochter is een ontzettende zeur. Ik ben juist blij voor haar moeder dat ze eens eindelijk voor haarzelf kiest. En Sanneke zit denk alleen maar te kniezen en zichzelf zielig te vinden. Daar gaat het huis en haar snoepreisjes met haar moeder. Ik bedoel maar, als haar moeder uit het huis gaat en misschien verkoopt en samen met haar nieuwe vlam een huis koopt is maar 50% voor Sanneke, of misschien zelfs minder als die man meer inbrengt of meer kinderen heeft. (?)quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Juridische voordelen; jij zegt het, ik dacht het.
Ik heb het altijd zéér opmerkelijk gevonden, dat eerst Dion zijn huurhuis heeft opgezegd, bij Sanneke is ingetrokken en Sanneke vervolgens haar volwaardige huurhuis (klein maar fijn) in hartje Rotterdam heeft opgezegd om in een hok hut caravan vakantiechalet te gaan wonen "in the middle of nowhere" om mantelzorger te worden van haar moeder die (in ieder geval toen) nog gewoon auto reed, mobiel was, op vakantie en dagjes weg ging, en zichzelf prima leek te behelpen. Daarbij was Sanneke vaker bij haar moeder, toen ze nog in Rotterdam woonde, dan waar ze nu woont (dezelfde woonplaats als haar moeder).
Ik meen me te herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis is afbetaald. Ik kan me niet van het idee ontdoen, dat er bij Sanneke weleens door het hoofd is geschoten "dat als ma nou eens naar een leuke aanleunwonig gaat, dan heb ik een leuk huisje voor mijn gezin en betaal ik huur aan mijn moeder".
ik denk dat je de userpolicy nog eens door moet lezen, users buitensluiten is pestgedrag en pestgedrag wordt niet toegestaan.quote:
Ik heb gegoogeld en daar kwam dit naar voren:quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:06 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij hoofdtrainer was 🙈
Hoofdcoach bij Club NXT, de beloftenploeg van Club Brugge.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat was hij ook toch, heel kort, 2 weken of zo?
Maar goed als zijn contract is doorbroken, zou hij er wel geld aan overhouden toch?
Ik ken de userpolicy uit m’n hoofd hoor, geen zorgen. En terecht dat pestgedrag niet wordt toegestaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je de userpolicy nog eens door moet lezen, users buitensluiten is pestgedrag en pestgedrag wordt niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |