Dat mantelzorgen van Sanneke gebeurt vooral in haar hoofd. Ik heb haar, naast op de hond passen, nog nooit iets voor haar moeder zien doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar kunnen we natuurlijk op wachten.
Bijzonder ook dat haar moeder maandag een lange vlucht gaat maken. Best knap voor iemand die een mantelzorger nodig heeft.
Triest dat ze zelfs nog het handje vasthouden in het vliegtuig moet filmen. Stel je eens voor, je zit naast elkaar, hebt een momentje waar je knus/gezellig samen handen vasthoud, en dan moet je vriendin dit weer even filmen met haar andere hand 🤦♀quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef Weerikier het volgende:
Zal Michelle nu die hele reis voor Tim betalen? In ruil loopt hij de hele dag achter haar aan om te filmen 😂 Die man is net zn baan kwijt, ligt in scheiding, 2 jonge kinderen , zal een nieuwe woning nodig hebben.
Een business class retourtje naar Dubai is deze dagen zeker rond de 3500 euro bij KLM. En dan dat hotel nog. Wat geregeld is door een of andere jetset travel agent want alles was vol. Het mag wat kosten. Geloof nooit dat een werkloze voetbal trainer zo even duizenden euro's ophoest voor een paar dagen Dubai.
Dit. Sanneke kan niet eens mantelzorger zijn want het lukt haar nog niet om zelfstandig de keet uit te komen. Dion lijkt haar mantelzorger te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat mantelzorgen van Sanneke gebeurt vooral in haar hoofd. Ik heb haar, naast op de hond passen, nog nooit iets voor haar moeder zien doen.
Ik vraag me dus altijd af wat iemand als hvk, dbm of debbie kunnen vragen 🫣quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:34 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik heb een tijd bij een bedrijf gewerkt wat influencers inzette voor gun marketing.
Zo’n 5 jaar geleden kostte 1 post bij laviesanne 4500 euro en een storiereeks van 3 stories rond de 3000.
Dat is 5 jaar geleden, dus daar is ongetwijfeld het nodige bijgekomen. En als je dan ziet hoeveel reclame mw maakt en tel daar dan ook nog eens JN bij op, daar kan je wel een vliegticket van betalen hoor.
Ik ook wel ja, al vind ik die bedragen die Laviesanne vraagt ook echt belachelijk hoog. En dat zal nu alleen maar hoger zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus altijd af wat iemand als hvk, dbm of debbie kunnen vragen 🫣
😆quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg, is er al een go fund me gestart?
Zelf zei ze laatst dat ze al een paar jaar samenwerkingen doet 🫣quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, al vind ik die bedragen die Laviesanne vraagt ook echt belachelijk hoog. En dat zal nu alleen maar hoger zijn.
Dbm maakt vrijwel nooit reclame toch?
Dat heb ik gemist, heb wel eens iets voorbij zien komen, maar dacht niet iets structureels.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelf zei ze laatst dat ze al een paar jaar samenwerkingen doet 🫣
🫣quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, heb wel eens iets voorbij zien komen, maar dacht niet iets structureels.
Zou ze stiekem hopen op een samenwerking met een sport/powerlift merk 🙈?
😁quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Triest dat ze zelfs nog het handje vasthouden in het vliegtuig moet filmen. Stel je eens voor, je zit naast elkaar, hebt een momentje waar je knus/gezellig samen handen vasthoud, en dan moet je vriendin dit weer even filmen met haar andere hand 🤦♀
Dit denk ik ook ja !quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
😁
Het lijkt wel alsof Michelle, sinds Jacqueline Koen wat meer in beeld heeft gebracht, Tim meer in beeld brengt en vooral benadrukt hoe verliefd ze zijn. Alhoewel ik de indruk heb dat Tim vooral een rebound is.
Maar hoop voor de bollen kids dat Tim wel een levenslange relatie is maar ben bang van niet hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
😁
Het lijkt wel alsof Michelle, sinds Jacqueline Koen wat meer in beeld heeft gebracht, Tim meer in beeld brengt en vooral benadrukt hoe verliefd ze zijn. Alhoewel ik de indruk heb dat Tim vooral een rebound is.
Ik dacht inderdaad ook al dat de foto's van Koen en Jacq samen een teken voor Michelle is geweest dat zij nu ook met Tim op de proppen kan komen op social media.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
😁
Dat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie gaat maanden offline zijn 😂 het lukt haar nu nog geen halve dag.. met kerst 2 dagen offline... maar gehele dagen her en der aanwezig zijn is niet offline 😂 of is haar definitie van offline zijn enkel geen filmpjes op haar insta? 🤔
Dat viel mij ook op ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
😁
Maar wat moet ze dan filmen? Kinderen in beeld is niet goed, Tim in beeld is niet goed. Haarzelf nog vaker is niet goed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Triest dat ze zelfs nog het handje vasthouden in het vliegtuig moet filmen. Stel je eens voor, je zit naast elkaar, hebt een momentje waar je knus/gezellig samen handen vasthoud, en dan moet je vriendin dit weer even filmen met haar andere hand 🤦♀
Die case met sterren die ze open maakt is ook lekker smerig, goede reclame ook weer 🫣quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie gaat maanden offline zijn 😂 het lukt haar nu nog geen halve dag.. met kerst 2 dagen offline... maar gehele dagen her en der aanwezig zijn is niet offline 😂 of is haar definitie van offline zijn enkel geen filmpjes op haar insta? 🤔
En het is toch wel een beetje wat een influencer doet, content maken over benullige en onbenulige dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:07 schreef slowie het volgende:
[..]
Maar wat moet ze dan filmen? Kinderen in beeld is niet goed, Tim in beeld is niet goed. Haarzelf nog vaker is niet goed.
Gewoon even niks? Je hebt een momentje met je partner samen, en dan komt die camera er weer bovenop, ik als partner zou me daar dus echt aan ergerenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:07 schreef slowie het volgende:
[..]
Maar wat moet ze dan filmen? Kinderen in beeld is niet goed, Tim in beeld is niet goed. Haarzelf nog vaker is niet goed.
Wat een spuug lelijk vest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat ziet die kleding van DBM er weer uit zeg!!!
Straks gaat ze weer met een doekje op scherm poetsen... 🤢quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die case met sterren die ze open maakt is ook lekker smerig, goede reclame ook weer 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |