abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219627542
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 08:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er zit ook te veel gewicht in de bak denk ik. 2 6 jarigen, 1 van 4 een baby, hoeveel mag er in
70 kilo (bij een tweewieler) geloof ik en maximaal 25 achterop
pi_219627636
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk dat Sanne het meest gebaat is voorlopig om vanuit huis te werken (om te beginnen). Je hebt toch van die klantenservice banen die je vanuit huis kan doen. Bij Bol bv. Orders invoeren, mensen die kunnen bellen met vragen etc. Geen verstand wat de functie eisen zijn. En Mijan kan naar de opvang. Zij hoeft hem alleen te brengen en halen.
Sanne lees je mee?
Huh wat zeg jij nou? Daarvoor moet ze haar huis uit hè, alleen? Uit huis betekent van de bank af. En dat 2x per dag? Jij vraagt wel heel veel van Sanneke.
pi_219627647
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik denk dat Sanne het meest gebaat is voorlopig om vanuit huis te werken (om te beginnen). Je hebt toch van die klantenservice banen die je vanuit huis kan doen. Bij Bol bv. Orders invoeren, mensen die kunnen bellen met vragen etc. Geen verstand wat de functie eisen zijn. En M kan naar de opvang. Zij hoeft hem alleen te brengen en halen.
Sanne lees je mee?
Ze komt amper buiten en dan alleen nog met Peppie. Er is geen opvang op het park, op de bij elkaar geschooide bakfiets heeft ze waarschijnlijk 1x gereden voor een insta-filmpje. Het waait/regent altijd, er is geen goed fietspad, opvang is duur en dan werkt ze alleen voor de opvang en blablabla.

De kans dat het gaat gebeuren is 0.

Maar wel verdrietig zijn dat haar kind zo weinig in contact komt met andere kinderen, wat hij zo leuk vindt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Huisopdehoek op 28-12-2025 09:44:46 ]
pi_219627668
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat is precies haar accountnaam, ik zie meerdere met die naam maar geen dansjes?
Excuses, het is naomibroekman.
pi_219627685
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In een vogue (iig die wij hebben) mag max 100kg in de bak.

Wat is Debbie lekker offline he of zou met 'na de feestdagen' na oud en nieuw bedoelen? Ze is idd wel flink afgevallen, vind t er niet per se gezond uitzien als ik eerlijk ben.

Bij Elisejoanna is ineens alles 'donders'. Als je t dan hebt over jaloezie, met die kinderen van mij zou ik ook best een samenwerking met Lego willen voor de kerstcadeaus 😂
Idd erg afgevallen, maar als je maar voldoende spuit lukt dat wel. Het nadeel is dat als je stopt het er zo weer bij aankomt.
Nou zal ze denk ik uit haar zelf al weinig hongergevoel hebben omdat ze geen energie verbruikt.
Haar lijf heeft niet veel nodig met in bed liggen.
Maar een vriendin van mij gebruikt het ook, ook veel afgevallen maar betaald ¤225 per maand ervoor.
Tsja dan begrijp ik de tweedehands fietsen ipv een nieuwe wel( niks mis trouwens met een tweedehands fiets)Bij Debbie vind ik het alleen enorm onverstandig om deze medicatie te spuiten ivm alle bijwerkingen , haar lijf krijgt zoveel medicatie binnen en ze is altijd zo moe en duizelig. Juist dan heb je goede voeding nodig met de juiste voedingstoffen. Ondertussen staat ze wel vooraan met negatief commentaar op het middel lidocaine bij lc vanwege alle bijwerkingen.
Ik ben wel benieuwd naar de juiste reden voor het offline gaan, denk persoonlijk dat het een advies is van instanties of arts.
Maar dat er meer speelt is me wel duidelijk.
Vind het wel verstandig gezien haar leugens en toneelspel op social media en hoop oprecht dat dit een goede keus is voor het welzijn van haar gezin.
pi_219627723
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Excuses, het is naomibroekman.
Ff gekeken, bijzondere dame lijkt me.
pi_219627742
Elise joanne is ook best raar met op elke foto van de kinderen die foto van Guusje erbij net of die aanwezig is. Houd dat voor je als ouder. Die kinderen worden er veel teveel mee belast. Zitten ze op een rij, kinderen hond en foto Guusje. Ja het is triest dat sowieso maar elke keer dat weer de kinderen onder de neus wrijven. Ze zijn nog jong.
  zondag 28 december 2025 @ 09:51:03 #283
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219627757
Je vergelijkt een middel dat veel getest is met een middel dat amper getest is?? En dan nog de manier waarop getest is discutabel is? Maar ja Debbie he die doet alles fout. Ik ben absoluut geen fan van haar. Maar voor een keer heeft ze gewoon gelijk.
pi_219627795
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 01:42 schreef slowie het volgende:
Iris Zeilstra die de hele dag door Engels praat, maar 'faux' (van faux leather) niet kan uitspreken 🤣 op Instagram pagina van de podcast, bij een outfit filmpje
En ‘burgundy’ zegt ze ook altijd verkeerd
pi_219627814
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 07:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat maar vond haar ook wat opgefokte of zo, en die blik.
Ze zal toch niet teveel medicatie slikken?
Ze komt wel vaker wat manisch over, hoewel het alweer een tijdje geleden is. Een hele tijd geleden deed ze regelmatig zo
pi_219627832
Het filmpje vanSanneke kijken zonder geluid is echt humor met die ondertiteling.
En dat gepluk aan haar haar en huid is dan weer irritant. Gelukkig gaat het weer goed met haar darmen zodat ze een lekkere plak feeststol kan eten
pi_219627897
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ‘burgundy’ zegt ze ook altijd verkeerd
Iris praat heel veel maar zegt heel weinig. Ze doet alsof ze Oprah of Mel Robbins is maar vervolgens kan ze geen enkel spreekwoord of gezegde foutloos uitspreken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219627916
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 10:00 schreef Earring het volgende:
Het filmpje vanSanneke kijken zonder geluid is echt humor met die ondertiteling.
En dat gepluk aan haar haar en huid is dan weer irritant. Gelukkig gaat het weer goed met haar darmen zodat ze een lekkere plak feeststol kan eten
Ja, ik heb ook vaak zoiets van ‘wat zou ze nou zeggen?’
En die plak feeststol met boter is om aan te sterken van haar zwaar ziek zijn. Je weet tog.

Maar we hebben weer gezellig een blik in haar neusgaten kunnen werpen.
pi_219627943
Waarom blokkeert Michelle opeens iedereen die een positieve reactie bij J achter laat? De reacties bij de podcast staan vol met dit soort ervaringen. Dan heb je echt tijd te veel hoor.
pi_219627951
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:12 schreef Paardrijden123 het volgende:
Waarom blokkeert Michelle opeens iedereen die een positieve reactie bij J achter laat? De reacties bij de podcast staan vol met dit soort ervaringen. Dan heb je echt tijd te veel hoor.
Blijkbaar moet je een kant kiezen 😉
pi_219628226
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Blijkbaar moet je een kant kiezen 😉
- sneer verwijderd -

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 28-12-2025 11:16:09 ]
pi_219628230
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:12 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat ze daar ijs voor heeft tijdens haar tripje met de Wolf
pi_219628343
Ik vind Kelly ook steeds dunner worden
pi_219628418
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:42 schreef Loveischocolala het volgende:
Ja inderdaad, zij heeft wel diabetes type 1, dus wellicht heeft het een medische oorzaak.
pi_219628430
En dbm noemt kind naar bestie brengen en een boodschapje halen multitasken 🙃 Je zal er nog bij moeten werken 😮💨
pi_219628478
quote:
Het is net de blonde tweelingzus van Michelle. Veel (nep)haar waardoor haar hoofd te groot lijkt voor haar lichaam.
pi_219628509
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je vergelijkt een middel dat veel getest is met een middel dat amper getest is?? En dan nog de manier waarop getest is discutabel is? Maar ja Debbie he die doet alles fout. Ik ben absoluut geen fan van haar. Maar voor een keer heeft ze gewoon gelijk.
O ik geloof ook dat het middel met lidocaine ook bijwerkingen heeft, maar de bekende bijwerkingen van de afslanksouiten lijken mij niet ok voor een ernstig zieke, zoals Debbie zelf vind.
Ik vind het wel een risico
En die opmerking; maar ja, Debbie doet doet alles fout vind ik dan weer wat onnodig.
Waarom ik hier altijd commentaar krijg als ik wat over een flu flu schrijf en een ander niet begrijp ik niet maar goed. Ik verwoord het keurig dus dat zal het probleem niet zijn.
Valt me wel op dat het steeds dezelfde zijn die even een sneer moeten geven naar mij
pi_219628578
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Het is net de blonde tweelingzus van Michelle. Veel (nep)haar waardoor haar hoofd te groot lijkt voor haar lichaam.
Ja vind ik ook , zei ik vorige week ook dat me opviel dat ze een beetje a la Michelle post.
pi_219628684
quote:
Viel mij ook op ja. Misschien met haar diabetes te maken?

Die story in die playsuit, haar haren met extensions zien er niet meer uit, je ziet duidelijk wat echt is en wat extensions zijn, het piekt aan alle kanten
pi_219628690
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 10:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
De temu versie van MB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')