Waarom doe je jezelf dit aan? 14 is gewoon ongezond.quote:
Zei ik toch.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat het gisteren zo koud was, heb ik heb overdag en 's avonds op 21 gehad (normaal op 19,5 tot 20,5), en 's nachts op 20 (normaal 16) en wat blijkt: mijn 24 uurs verbruik is exact hetzelfde
En ook al zou het niet ongezond zijn, het is gewoon oncomfortabel.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit aan? 14 is gewoon ongezond.
Het was idd naar aanleiding van jouw post ja, ik dacht toch eens proberen.quote:
Naja, kijk, als je het geld er niet voor hebt, dan snap ik het wel. Of nou ja, denk ik. Want die rekening gaat komen, en je hebt het geld gewoon niet, ja, wat ga je dan doen?quote:Op zondag 11 januari 2026 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En ook al zou het niet ongezond zijn, het is gewoon oncomfortabel.
Juist thuis in je woning moet het gewoon lekker aangenaam en comfortabel zijn.
Gekut met warmtedekens en en kruiken zou toch onnodig moeten zijn.
Toen de gasprijzen net na de invasie erg hoog waren, heb ik vanwege een laag inkomen (chronisch ziek) ook lager gestookt (niet zo laag als sommigen hier, maar maximaal 17,5).
En dat was te doen, veel met fleecedekens gezeten.
Maar toen het het jaar erop weer kon, weer hoger gestookt.
Maar goed, ieder voor zich natuurlijk.
Dat is ook wel afhankelijk van de woning en niet overal hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het was idd naar aanleiding van jouw post ja, ik dacht toch eens proberen.
Had eigenlijk verwacht dat het verbruik toe zou nemen.
Bron?quote:Op zondag 11 januari 2026 20:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit aan? 14 is gewoon ongezond.
quote:Op maandag 12 januari 2026 13:46 schreef Newone82 het volgende:
13.0 graden.
Lekker raam open want niet zo koud.
-8 hier, heb mn shirt uitgedaan. Wat een bloedhitte.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:46 schreef Newone82 het volgende:
13.0 graden.
Lekker raam open want niet zo koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |