Wanneer was jij voor het laatst fysiek in het cafe Arnie?quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oké, ik smelt een beetje voor de sfeer in het café. Paar zingen hem toch tof mee.
Poeeeeh. Het café zelf ben ik in geen jaren meer geweest (Ik denk 2014 of 2015?), het wachtcafé in 2017 of 2018 was echt een genot. Geen camera's, en de sfeer die ik ZO mistte in die laatste keer dat ik er was. De sfeer die je NU ziet op tv, is namelijk 100% de sfeer zoals ik hem ervoer in person: koud, kil, en je moet er met leuke mensen zijn, want de mensen zijn er voor henzelf. Anderen aanspreken is een doodzonde.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst fysiek in het cafe Arnie?![]()
Jouw verhalen van jaren geleden in dit topic waren wel een van de triggers om in 2024 eindelijk eens te sprong te wagen naar Hilversum. M'n allereerste keer Beeld & Geluid, en dan direct 2 dagen en 3 uur totaal meepakken.
Echt genieten tot nu toe ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik genoot net van Stand by me, maar deze West End Girls is ook lekker
Dit is een uurtje, ladies en gentlepeople!
Ik wijzigde het al om dit soort lolligheden te voorkomenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zou ik knap vinden. Moet je een schep lenen?
Haha, ninja'dquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wijzigde het al om dit soort lolligheden te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |