Another Love is door Atze nog niet aan het collectief van de nieuwe elite toegevoegd, maar kan daar eigenlijk al wel bij gezien de steady noteringen in de top-100s van de laatste jaren. Terecht ook wel imoquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
Another Love vind ik mooi, maar deze kan ik iets minder mee.
Fijne uitstraling ook ja, lekker enthousiastquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Desiree was ook leuker om naar te kijken dan Jeroen
Die heeft mn moeder echt helemaal kapot geluisterd toen dat uitkwam. Kan die echt niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou liever iets als Can't Pretend als tweede notering zien van meneer Odol
Ik ook. Maar ja, ik wil nog zoveelquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja zeker! Wil ik zeker ook nog een keertje heen. British Vancouver maar ook wat steden in het oosten zijn wel mooi geloof ik, zoals Montreal.
Duitsland is ook echt mooi qua natuur, dat vergeten sommigen nog weleens heb ik het idee. Het zuiden is echt schitterend, maar ook het gebied rondom de Moezelquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, ik wil nog zoveelEn dit jaar ben ik naar Duitsland gegaan en heb ik ook van prachtige natuur genoten.
Dat was iets eerder post grunge alquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De muziek die rockmuziek kapot heeft gemaakt.
Duitsland is zeker mooi. Europa sowieso. Montenegroquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Duitsland is ook echt mooi qua natuur, dat vergeten sommigen nog weleens heb ik het idee. Het zuiden is echt schitterend, maar ook het gebied rondom de Moezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |