Normaal wel, maar dit vond ik een leuk spreekjequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:26 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel is de oom die denkt cool te zijn tijdens kerstdiners
Dit is misschien vloeken in de kerk, of misschien Stockholm syndroom, maar ik kan hem wel hebben tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:26 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel is de oom die denkt cool te zijn tijdens kerstdiners
Niks mis meequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:26 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup volgens mij twee keerquote:
Van top tot haar fucking tenen, maakt niet uit vanuit welke positie (Er is een clip waar ze op een glasplaat staat los te gaan, hello it made me feel thingsquote:
Die is al voorbij gekomen ja.quote:
Petitie dat @Cee naar de meet komtquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
@:Cee, als je naar de meet en de karaoke komt, dan ga ik dit liedje karaoke'en!
Helaas wel te kleine tieten voor mijquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van top tot haar fucking tenen, maakt niet uit vanuit welke positie (Er is een clip waar ze op een glasplaat staat los te gaan, hello it made me feel things![]()
![]()
)
Waarom niet eerder?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo zalig dat ik eindelijk ook kan zeggen dat het esf een corrupt feestje is![]()
![]()
Allemaal polletiekquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo zalig dat ik eindelijk ook kan zeggen dat het esf een corrupt feestje is![]()
![]()
gast. Dit zijn heerlijke jetsers. Hangen niet. Prima tepel opquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas wel te kleine tieten voor mij
ze is toch ook van de damesliefde? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas wel te kleine tieten voor mij
Een eigen mening hebben is nooit vloeken in de kerkquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is misschien vloeken in de kerk, of misschien Stockholm syndroom, maar ik kan hem wel hebben tegenwoordig
Heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is toch ook van de damesliefde? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
waarschijnlijk panseksueel, zoals iedereen van die generatie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is toch ook van de damesliefde? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |