ik vind t iets te pathetischquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi eigenlijk
Dat zou bijna elk nummer en bij bijna elke andere zanger zo zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freddie zingt het eigenlijk wel beter
John Deacon niet helaasquote:
Freddie zingt alles beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freddie zingt het eigenlijk wel beter
Zo slecht vind ik Brian May ook weer niet zingen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou bijna elk nummer en bij bijna elke andere zanger zo zijn.
Zitten ook heel veel persoonlijke dingen in dit liedquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:07 schreef ShinyStar het volgende:
Beetje zoetsappig, maar helemaal niet verkeerd deze.
Nee ik bedoel het juist andersom. Dat Freddie nauwelijks te evenaren is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Brian May ook weer niet zingen hoor
Gaat nog wel meer stijgen als hij gaat hemelen. En dat is vrees ik binnen nu en vijf jaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Bijna 100 plekken gestegen. Dat is mooi.
Het zit Brian wel Mayquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat nog wel meer stijgen als hij gaat hemelen. En dat is vrees ik binnen nu en vijf jaar
Hij is toch niet ziek of zo? Wel op leeftijd, maar dat zijn wel meer helden van weleer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat nog wel meer stijgen als hij gaat hemelen. En dat is vrees ik binnen nu en vijf jaar
Ik wil hier niet aan denken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Er gaan de komende jaren veel te veel artiesten overlijden om nog allemaal met Dabs te kunnen belonen. Het gaat veel meer draaien om de timing van het overlijdenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij is toch niet ziek of zo? Wel op leeftijd, maar dat zijn wel meer helden van weleer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |