Ja opgestaan met zware hoofd- en nekpijn vanmorgen, hele dag op de bank gelegen. Beetje dommelen, beetje tv kijken en nu erg moe. Hopelijk morgen weer fris en fruitig.quote:
Nu @Dagoduck weg is durf je wel he?!quote:
Ik pak er ook nog eentje zo. Neem er ook gewoon eentjequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Guys zeg eens dat ik verstandig moet zijn en geen bier meer moet drinken?
Nee ik moet gebak uitdelen aan de familiequote:
Ik zou inderdaad nu beginnen met whiskey.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
nee joh.... het zeer onderschatte Something from nothingquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef Isorden het volgende:
Beste Foos blijft wmb toch echt Everlong
Neu, het is allemaal prima. Alleen past het helaas niet in mijn agendaquote:
Misschien moet ik wel werken ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij moet bomen verzamelen die dag
wat ga je nuttigen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik pak er ook nog eentje zo. Neem er ook gewoon eentje
meer bier drinken!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed idee wel eigenlijk. Even kijken wat ik nog heb.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad nu beginnen met whiskey.
truste en beterschapquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja opgestaan met zware hoofd- en nekpijn vanmorgen, hele dag op de bank gelegen. Beetje dommelen, beetje tv kijken en nu erg moe. Hopelijk morgen weer fris en fruitig.![]()
Meer drinken. Dat is goed voor de babyquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
The Pretender, stop de klokquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef Isorden het volgende:
Met andere bomenverzamelaars?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken ja.
Maar het is voor mij gewoon te zwaar en te vermoeiend. Ik heb in februari al wel een meet met andere FOK-kers maar die ken ik al. Moet gewoon die dingen niet zo vaak doen..
Drink bier!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed excuusquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik moet gebak uitdelen aan de familie
Mee eens!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:27 schreef Isorden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |