SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Weer die onzin over de EU van deze stakker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Interessanter wordt de vraag of eu geen operaties gaat doen om de nieuwe vrede te ondermijnen en of de Russen het niet nog eens gaan proberen.
Ik vind de EU ook geen positieve rol spelen in de beeindiging van deze oorlog. Hetzij bewust, hetzij uit incompetentie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weer die onzin over de EU van deze stakker.
Incompetentie in combinatie met populistische rusbots als Orban en Wilders die zand in de raderen strooien. Maar van doelbewuste EU operaties waar onze vatnik TS het over heeft is geen sprake.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind de EU ook geen positieve rol spelen in de beeindiging van deze oorlog. Hetzij bewust, hetzij uit incompetentie.
Ik bedoel meer uitspraken zoals van Kallas over het opdelen van Rusland, die op geen enkele manier een positieve bijdragen leveren aan beeindiging van dit conflict.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Incompetentie in combinatie met populistische rusbots als Orban en Wilders die zand in de raderen strooien. Maar van doelbewuste EU operaties waar onze vatnik TS het over heeft is geen sprake.
Gelukkig draagt je Russische idool Poetin wel positief bij aan beëindiging van dit conflict…quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel meer uitspraken zoals van Kallas over het opdelen van Rusland, die op geen enkele manier een positieve bijdragen leveren aan beeindiging van dit conflict.
Waarom is dat geen positieve bijdrage?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel meer uitspraken zoals van Kallas over het opdelen van Rusland, die op geen enkele manier een positieve bijdragen leveren aan beeindiging van dit conflict.
Sinds wanneer hebben Wilders en Orban invloed?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Incompetentie in combinatie met populistische rusbots als Orban en Wilders die zand in de raderen strooien. Maar van doelbewuste EU operaties waar onze vatnik TS het over heeft is geen sprake.
De EU wil zelf niet betrokken raken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind de EU ook geen positieve rol spelen in de beeindiging van deze oorlog. Hetzij bewust, hetzij uit incompetentie.
Nope.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
Door de opstelling van de eu komen er juist meer (onschuldige) mensen om het leven !
Omdat een dergelijk dreigement (serieus of niet) niet bijdraagt aan het vertrouwen van Rusland in de EU en dus ook niet aan de bereidwilligheid te ondertekenen. Waar het wel positief voor is weet ik niet. Ik vind haar sowieso een erg zwak lichtje. Totaal geen enkel historisch besef bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is dat geen positieve bijdrage?
Sinds jaren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Wilders en Orban invloed?
1. Vrouwen als labiel / emotioneel onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk dreigement (serieus of niet) niet bijdraagt aan het vertrouwen van Rusland in de EU en dus ook niet aan de bereidwilligheid te ondertekenen. Waar het wel positief voor is weet ik niet. Ik vind haar sowieso een erg zwak lichtje. Totaal geen enkel historisch besef bijvoorbeeld.
Is niks van te merken.quote:
Zwakke vrouw inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1. Vrouwen als labiel / emotioneel onbetrouwbaar
Letterlijke uitspraken / formuleringen die hij herhaaldelijk gebruikt:
“Women are more emotionally unstable than men.”
(Meerdere colleges en interviews, o.a. Personality and Its Transformations)
“Women score higher in neuroticism than men, and that matters.”
(Standaardzin in zijn Big Five-verhalen)
“If you want someone who is less emotionally volatile, you should probably choose a man.”
(Interviewcontext over werk en leiderschap)
Strekking:
Vrouwen zijn volgens hem gemiddeld emotioneel instabieler en dus minder geschikt voor stress, macht en conflict.
Ik wil het niet aan haar vrouwelijkheid wijten. Trump is een man. Die is ook een historisch onbenul en inconsequent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1. Vrouwen als labiel / emotioneel onbetrouwbaar
Letterlijke uitspraken / formuleringen die hij herhaaldelijk gebruikt:
“Women are more emotionally unstable than men.”
(Meerdere colleges en interviews, o.a. Personality and Its Transformations)
“Women score higher in neuroticism than men, and that matters.”
(Standaardzin in zijn Big Five-verhalen)
“If you want someone who is less emotionally volatile, you should probably choose a man.”
(Interviewcontext over werk en leiderschap)
Strekking:
Vrouwen zijn volgens hem gemiddeld emotioneel instabieler en dus minder geschikt voor stress, macht en conflict.
Vrouwlijke leiders zijn vaak geen succes als het gaat om bestuur. Noem een vd leyen, die mp van nieuw zeeland, clinton, etc.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wil het niet aan haar vrouwelijkheid wijten. Trump is een man. Die is ook een historisch onbenul en inconsequent.
Was maar een grapje, kopieerde wat ik net las op een ander topic over wat Jordan Peterson zegt over vrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wil het niet aan haar vrouwelijkheid wijten. Trump is een man. Die is ook een historisch onbenul en inconsequent.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was maar een grapje, kopieerde wat ik net las op een ander topic over wat Jordan Peterson zegt over vrouwen.
Maar het geldt in mijn ogen wel voor Kallas.
Ander Vrouwen hebben wel degelijk laten zien goede leiders te zijn op Europees beleid.
Ik vind dit ook alleszins een redelijke uitspraak of je het er nou mee eens bent of niet, maar het commentaar dat je er op krijgt...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |