quote:
Baasquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn wijlen zwager omschreef Mark King een keer zo: Mark King, met zijn duim.
Sindsdien als we Level 42 horen horen denken we altijd aan Charlie en zeggen we 'met zijn duim'
Gaat snelquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
straks alweer op de 3e pagina van de pdf
Gaat weer hard dit jaar...quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
straks alweer op de 3e pagina van de pdf
Tijd mag sowieso wel wat langzamer gaan of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaat weer hard dit jaar...
MAAAARRRR de nummers worden kleiner maar de hits worden groter mens0n!
Nog steeds het idee dat elk jaar weer sneller voorbij gaat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tijd mag sowieso wel wat langzamer gaan of zo.
Is die van dat gifje in de OP?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
Club Tropicana was mijn thuiscafe debuut. Good times
Dat ik die club buiten een obscure voetbal discord waar ik inzit ooit daarbuiten zou zien verbaast me enigszins.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook basgenot
Ik heb vooral het idee met huidige format dat je heel rap door die onderste nummertjes gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog steeds het idee dat elk jaar weer sneller voorbij gaat.
Dat was Walk of Life, denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is die van dat gifje in de OP?
Ja, het is echt fucked up. Ik denk toch een beetje dat het in mijn geval door social media komt. Dus ik heb dat een beetje geprobeerd eruit te filteren. Ik ga volgend jaar ook iets minder youtuben en discorden denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog steeds het idee dat elk jaar weer sneller voorbij gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |