Dat dit tennis?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:43 schreef MTheBassman het volgende:
Twee nummers achter elkaar met het woord Love erin?
Ik geloof dat ik...
Heeft die You Got The Love ook al gezongen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:44 schreef Gretzl het volgende:
Waar is het superieure origineel van Lykke Li dan?
Manipulatiequote:Op vrijdag 26 december 2025 20:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat ik...
Ik had ook al even gegoogled. Hij zat al niet meer in de huidige line up, geloof ik?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
https://www.loudersound.c(...)bamonte-dies-aged-65
Zekers.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die Times Like These cover toen ze Foo's vervingen op Glasto blijft geweldig.
Vorig jaar november nog. En dat waren ook de laatste optreden van de band tot nu toe?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had ook al even gegoogled. Hij zat al niet meer in de huidige line up, geloof ik?
Kan ook niet anders met een matig oeuvrequote:Op vrijdag 26 december 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Florence + The Machine. Erg saai live.
Zes keer live gezien, geen moment verveeld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Florence + The Machine. Erg saai live.
We krijgen lessen in liefde.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat ik...
En dat is zeker te horenquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:45 schreef Isorden het volgende:
Mark King weet wel raad met een bass zeg maar.
Ik doe het hem niet na. Zo snel met die duim kunnen slappen de hele tijd is knap lastig, en dan ook nog met de goeie volume en druk erop, het strak blijven houden op de tel etc. Echt geweldige bassist. Ik slap dan ook bijna nooit, dus ben daar ook niet zo goed in zelf.quote:
Mijn wijlen zwager omschreef Mark King een keer zo: Mark King, met zijn duim.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na. Zo snel met die duim kunnen slappen de hele tijd is knap lastig, en dan ook nog met de goeie volume en druk erop, het strak blijven houden op de tel etc. Echt geweldige bassist. Ik slap dan ook bijna nooit, dus ben daar ook niet zo goed in zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |