quote:
Jullie luisteren de songtekst niet dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wíl je de toorn van miljoenen Swifties over je heenroepen?
Ook voor New Mexico.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij post voor twee?Of Koninklijk meervoud?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:02 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij staat ook echt elke muzikale scheet van Coldplay in de lijst inmiddels, of niet?
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:02 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij staat ook echt elke muzikale scheet van Coldplay in de lijst inmiddels, of niet?
De 2 besten ontbreken zelfs nog: Don't Panic en 42quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:02 schreef Isorden het volgende:
En Amsterdamquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De 2 besten ontbreken zelfs nog: Don't Panic en 42
Ik vind de niet Coldplay delen eigenlijk wel fijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:05 schreef ShinyStar het volgende:
Dit is echt de allerslechtste Coldplay ooit in de lijst.
Ik ken nog wel meer Amsterdams die ik in de lijst zou willenquote:
Die Jacques Brel mag die van AC/DC en de Munnik wel vervangen tbhquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel meer Amsterdams die ik in de lijst zou willen
Osdorp Posse - Origineel Amsterdamsquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sjaak Bralquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
New York New York is al geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Breda, Breda bedoel jequote:Op vrijdag 26 december 2025 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
New York New York is al geweest.
Ik vind hem best prima, maar ze hebben wel veel beter.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:05 schreef ShinyStar het volgende:
Dit is echt de allerslechtste Coldplay ooit in de lijst.
Waar is Gojira?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook wel jammer dat bijna alle metal in de lijst van vorige eeuw is.
Sinds 2000 wordt er geen metal meer gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Van mij hoeft er niet nog meer metal in hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Die zijn behoorlijk gecorrodeerd inmiddelsquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Al metal staat er al niet zoveel in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niet nog meer metal in hoor.
Volbeatquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:11 schreef Isorden het volgende:
Eerste wat in me opkomt qua post 2000 metal is GLS van Nightwish
Wel Metal van Nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Kirk Hammett het gitaarwerk
[..]
Sinds 2000 wordt er geen metal meer gemaakt
Dat is een Pokemonquote:
Tja. Ik heb de genres niet vergeven.quote:
Huisvadermetal?quote:
Tegenwoordig, en afgelopen twintig jaar, is er nog heel veel goede gitaarmuziek (waaronder metal) gemaakt. Maar die om die te kunnen luisteren moeten we er wel elk jaar meer moeite voor doen. Bij reguliere radiozenders hoor je het sowieso al niet, en eigenlijk zelfs bij Kink nog best beperkt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:13 schreef Eightyone het volgende:
Af en toe komen er qua stevige gitaarrock (in z'n algemeenheid) nog pareltjes tevoorschijn, maar ze worden vaak maar matig bekend. Of helemaal niet.
Google o.a. naar Rank-O - Talking monument (die zit in de laatste categorie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |