Nou echt hoor..... Om te kotsen dat nummerquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Trauma van toen ik dat nummer overal hoorde op een gegeven moment. Vreselijk lied
Ik vind Thunder echt leukquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Die band had vóór Thunder moeten stoppen. Had me veel frustratie gespaard
Daarom past het ook wel in de top 2000.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje net zo spannend als een AVG'tje met doodgekookte groenten en drooggebakken ongekruid vlees
Muziek is een breed begrip jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor moet je nog enkele minuten geduld hebben helaas
En toch luisteren we.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom past het ook wel in de top 2000.
Ik vind ze heel leuk zelfs, maar dit nummer niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:38 schreef Redefine het volgende:
Ik kan Imagine Dragons wel beter hebben dan de meesten in deze reeks, maar ik zou een slechte leugenaar zijn als ik dit nummer goed zou vinden.
Nee, dat vind ik met een respectabele afstand écht hun ergste. Als ik dat nummer nooit meer zou hoeven horen zou ik erg blij zijn.quote:
Van alle ID nummers in de lijst vind ik die wel het ergst denk ik.quote:
Das tradisie.quote:
Gewoon beiden doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Altijd twijfelen tussen deze en Smack My Bitch Up bij de stemlijst
Thunder van The Opposites is een heel stuk beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik met een respectabele afstand écht hun ergste. Als ik dat nummer nooit meer zou hoeven horen zou ik erg blij zijn.
Ik stem maar 1 plaat per artiestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |