Klopt. Maar gaat er meer om dat veel DJ's dat te pas en te onpas roepen bij langere nummers met verschillende delenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:33 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Dat is Welcome To The Black Parade van My Chemical Romance nog iets meer wat mij betreft
Hoop het voor je van nietquote:
Er zal nooit en dan ook nooit een tweede Boh Rhap komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar gaat er meer om dat veel DJ's dat te pas en te onpas roepen bij langere nummers met verschillende delen
Die staat op 584 wat mij betreftquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
bOhEmIaN rHaPsOdY vAn De JaReN nUl
Lijkt mij ook geen heel handig nummer om te coveren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zal nooit en dan ook nooit een tweede Boh Rhap komen
Ik vind dat ook een beetje irritant of zo, als een wat langer populair nummer met meerdere verschillende stukken 'het Bohemian rhapsody van decennium x' wordt genoemd. Ik snap het, maar het hoeft niet of zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
bOhEmIaN rHaPsOdY vAn De JaReN nUl
Misschien gaat Brian May nog wel iets in elkaar flansen met wat vergeten Freddie-flarden in z'n laatste jaren. Je weet het niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zal nooit en dan ook nooit een tweede Boh Rhap komen
Ik dacht precies hetzelfde bij het introquote:
Aha op die brug. Ach ja, DJ's. Zijn ook maar mensen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar gaat er meer om dat veel DJ's dat te pas en te onpas roepen bij langere nummers met verschillende delen
Er staan best wat goede covers op het web, maar ja die van Queen blijft ongeevenaard, zeker als je het in die tijdgeest plaatstquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geen heel handig nummer om te coveren.
Daarvoor moet je nog enkele minuten geduld hebben helaasquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef alopio het volgende:
Zo het eten zit er ook weer in. Terug naar muziek
Stel je voor dat ie nóg luider zou zingen. Met nog luidere drums. En irritante stemmetjes er doorheen.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er staan best wat goede covers op het web, maar ja die van Queen blijft ongeevenaard, zeker als je het in die tijdgeest plaatst
Er schijnt weer een nieuw nummer met Freddie aan te komen, nog uit de tijd van Queen II zelfsquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Misschien gaat Brian May nog wel iets in elkaar flansen met wat vergeten Freddie-flarden in z'n laatste jaren. Je weet het niet.
Beetje net zo spannend als een AVG'tje met doodgekookte groenten en drooggebakken ongekruid vleesquote:
Trauma van toen ik dat nummer overal hoorde op een gegeven moment. Vreselijk liedquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fireflies is toch echt eennummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |