Dat cold as ice er niet bij staat....quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cold en Frozen zo kort achter elkaar??? Manipulatie!!!1
Die is gisteren al geweest helaasquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat cold as ice er niet bij staat....
Gelukkig staat Winter van Tori Amos hoger dan ditquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat cold as ice er niet bij staat....
Dacht vroeger dat dat echt zo'n irritant hiticoontje was met zijn New Shoesquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
die mag er wel wat vaker in komen. Better man en looking for something
nou ja, toen was het ook al cold, dus vooruit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is gisteren al geweest helaas
Ice Queen van WIthin moet denk ik ook nog komen??quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig staat Winter van Tori Amos hoger dan dit
wmb is dat lang zijn beste niet van dat album.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht vroeger dat dat echt zo'n irritant hiticoontje was met zijn New ShoesTot ik Iron Sky hoorde, die sloeg echt gelijk in als een bom
![]()
New Shoes is best matig jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
wmb is dat lang zijn beste niet van dat album.
Sluit goed op elkaar aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cold en Frozen zo kort achter elkaar??? Manipulatie!!!1
Candy vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Shoes is best matig ja
Respecteer ik helemaal.quote:
Ik begrijp ook wel dat iemand dit leuk vindt zeg maarquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Respecteer ik helemaal.
Ik vind het zelf op zich wel een mooie.
Iron Sky raakt me gewoon op een bepaalde manierquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
wmb is dat lang zijn beste niet van dat album.
dat snap ik. CC erin is wel erg sterk gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iron Sky raakt me gewoon op een bepaalde manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |