Gewoon een VT Wonen foldertje dus?quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:32 schreef alopio het volgende:
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
Snap ik, ik krijg ook diarree van Zipje en Zopjequote:Op vrijdag 26 december 2025 16:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nog mooi even naar de wc nu alvorens stemplaatgenot
Ja, leg maar uit. Zijn mensen zo boos over de ESF-beslissing ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs C’est la vie staat er niet in en dit is de enige S&F die daalt ipv stijgt of nieuw binnenkomt.
alsof hij daar wat aan kan doen.... als dat de reden is, voor het zakken van Claude zijn mensen echt niet meer te reddenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leg maar uit. Zijn mensen zo boos over de ESF-beslissing ofzo?
quote:
mijn glas is idd leeg. komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:35 schreef camilero het volgende:
[..]
Het leven van een Fok!er tijdens de top2000 samengevat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |