Goede act, al te best zingen kon ze nooitquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Madonna. Groots popster was dat altijd wel.
nee, wel een leukequote:
Ik voorspel dat je dit in 2035 nog een keer zegtquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
Madonna staat ook op mijn excel lijst met discografieën. Ik hoop daar ook een keertje aan toe te komen.
Vanavond nog goormet hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:26 schreef alopio het volgende:
terug van de lunch. Alle verplichtingen gehad nu
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je dit in 2035 nog een keer zegt
Met een legertje goede producenten kan er goed materiaal uitkomen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goede act, al te best zingen kon ze nooit
+ autotunequote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een legertje goede producenten kan er goed materiaal uitkomen.
Tegenwoordig heb je daar autotune voor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een legertje goede producenten kan er goed materiaal uitkomen.
Live to tell ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pure Shores is wel mooier dan dit
Reeds besprokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar autotune voor.
Dat bestond dacht ik nog in het vroege deel van haar carrière. Dus stem kwaliteit had ze zeker wel denk ikquote:
Roest never sleeps. Geen wonder dat ie niet zo snel meer schaatstquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
It’s better to burn out than it is to Roest
sowieso had ze wel pluspuntenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat bestond dacht ik nog in het vroege deel van haar carrière. Dus stem kwaliteit had ze zeker wel denk ik
Jaaaa Herman van Idolsquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:28 schreef camilero het volgende:
Into the groove vind ik de leukste Madonna, al is die origineel van Sonic Youth uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |