Volgens Ireen Wüst heeft hij ook wel de geschikte lichaamsbouw, en heeft hij vroeger ook wel TP's bij de jeugd gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hijzelf wil wel omdat hij op de 3k een 3.38 kan rijden
Misschien moeten ze gaan trainen met hemquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vast wel, maar ideaal is het ook niet om opeens iemand in te passen zo vlak voor de OS.. al is de kans op een medaille ook met het ideale team niet bijzonder groot
Zou ik in haar geval ook zeggen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Jutta zit wel enorm te hinten naar de selectiecommissie door alle tijden af te doen als slechte tijden, en tot 3x toe te zeggen dat ze opweg was naar 1:13 laag. Dat had ik nog moeten zien met deze luchtdruk.
Ja, de frustratie is begrijpelijk, maar ze toonde zich niet echt sportief daar neequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Jutta zit wel enorm te hinten naar de selectiecommissie door alle tijden af te doen als slechte tijden, en tot 3x toe te zeggen dat ze opweg was naar 1:13 laag. Dat had ik nog moeten zien met deze luchtdruk.
Roest stond echt op standje Brienenoord, sneu.
Goh, wat verwacht je dan van iemand die een asociaal als Jake Paul als partner heeft?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de frustratie is begrijpelijk, maar ze toonde zich niet echt sportief daar nee
Voor hetzelfde geld voelde ze zich niet top, rijdt alsof ze de 500m start, gaat liggen en zegt dan : "Zie je dat ik snel opende"quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Roest stond echt op standje Brienenoord, sneu.
Wat zei ze er over?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ireen was wel lekker duidelijk over de ploegenachtervolging
Of de eerste. Op beide afstanden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als de B-keus ineens de derde tijd rijdt
Ik verwacht dat Leerdam en ook Kok er op de 1500 niet in de buurt komen, zeker niet in deze omstandigheden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
helpt als ze de 1500 en ook de 500 wel haalt.
Die hadden wel een enorm nadeel met het stilleggen van de wedstrijd. Dat is sowieso al een nadeel, maar helemaal als er niemand meer aan het inrijden is. Ook Kok en Antwanet hebben daar last van gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:34 schreef Marcoss het volgende:
Grevelt en Fledderus waren er ruim geweest met de tijd op het NK afstanden. Toch de spanning of veel mindere omstandigheden?
Of strips op het pak. Waar het buitenland van in paniek raakte. En waarvan later bekend werd dat die helemaal geen effect hadden, behalve dan het paniekeffect bij de concurrentie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Over 10 jaar met vleugels op hun kont en schouders, voor meer downforce op het buitenbeen.
Kok en Bunt vind ik wel A-keus op zich, al kun je er bij Bunt over discussiërenquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of de eerste. Op beide afstanden.
Laten de Amerikanen nou liefst 7 schaatsers een beschermde status hebben gegeven bij de trials.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daar zijn de Amerikanen meestal wel wat rechtlijniger in.
Laatste rit is vanwege de afwezige circulatie eerder een nadeel, op elke afstand.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:12 schreef H.Vviv het volgende:
Laatste rit zitten geeft toch wel een enorm voordeel op de langere afstanden.
Als ik iemand moet aanwijzen die lugubere dingen heeft uitgehaald voorafgaand aan een monsterpiek zou Uytdehaage wel bovenaan staan. Of Timmer. Of Bob de Jong. Of Jens Boden en Derek Parra.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat die namen qua carrière nogal ver uit elkaar liggen. Alleen Uytdehaage had echt zo’n enorm onverwachts piek op de Spelen
Bunt zal niet in de laatste ritten starten in Milaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatste rit is vanwege de afwezige circulatie eerder een nadeel, op elke afstand.
Ik zou met je meegaan als de regels niet zouden voorzien in dit soort dingen. Maar iemand die precies een dergelijke calamiteit meemaakt waar deze regels voor opgetuigd zijn, maar wel twee wereldbekers gewonnen heeft dit seizoen die in de weegschaal ligt met een Verkerk, gaat altijd aangewezen worden en daar zou Verkerk, die ook geen bijzondere tijd rijdt, zich niet genaaid moeten voelen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon wat apart allemaal. Kies óf voor het één óf voor het ander![]()
Als Leerdam het op de 500 of 1500 wel haalt zouden ze wel echt Verkerk gewoon op haar plek moeten laten staan in de matrix en haar dus op de 1000 sturen als ze binnen de negen valt, maar ja, dat zullen ze ook wel niet doen.
Die eindigt uiteindelijk ruim een halve seconde achter de tijd die nodig was. En die zou ook verder geen kruising van Leerdam hebben gekregen ofzo. Die moet vooral naar zichzelf kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Met deze uitkomst wel enorm balen voor Daleman
Laatste rit voor een dweil allichtquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bunt zal niet in de laatste ritten starten in Milaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |