1035 mbar doet ook wat; dat scheelt zeker 3 a 4 seconden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Hier schrikken Tsjechen en Fransen niet van.
Misschien kan van de Bunt ook goed mee op de TP en MP?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een heel groot probleem als we het zo zien
Ook hopen dat die 2 veel te hard hebben gepiekt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1035 mbar doet ook wat; dat scheelt zeker 3 a 4 seconden.
Dit is een wonderlijk rijtjequote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Goeie kampioenen komen altijd snel en onverwacht, Zandstra, Uytehaage, Kramer etc
Ik zie hem serieus wel kans hebben op brons in Milaan
Nou ja, heeft nog geen internationale wedstrijd gereden bij de senioren. Dus dat je je dan opeens weet te kwalificeren voor de OS...toch wel opvallend.quote:
Voor Kramer kwamen de eerste spelen wel nèt 1 jaar te vroeg anders had hij ook wel die 10k gepaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Goeie kampioenen komen altijd snel en onverwacht, Zandstra, Uytehaage, Kramer etc
Ik zie hem serieus wel kans hebben op brons in Milaan
ik was te lui om andere namen erbij te zoeken, maar er zijn wel meer voorbeeldenquote:
Bedoelde meer dat die namen qua carrière nogal ver uit elkaar liggen. Alleen Uytdehaage had echt zo’n enorm onverwachts piek op de Spelenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik was te lui om andere namen erbij te zoeken, maar er zijn wel meer voorbeelden
Welke naam zou hij hebben opgeschreven voor de aanwijsplek?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rintje heeft een GROOT probleem
Denk dat hij hoopt dat Bergsma zich sowieso normaal plaatst zodat hij daarvoor de aanwijsplek niet hoeft te gebruiken..quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Welke naam zou hij hebben opgeschreven voor de aanwijsplek?
Hij is wel 4x wereldkampioenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je weet dat je als land een kutploegenachtervolgingsploeg hebt als Bosker onmisbaar is.
Is er geen EK eerst?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:27 schreef Marcoss het volgende:
1e internationale wedstrijd bij de senioren wordt de OS
Misschien omdat dit ook meteen de 'plaatsingswedstrijd' voor het WK sprint is?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:02 schreef Zorro het volgende:
Waarom 2x een 500m eigenlijk?
Voor de duidelijkheid, wat mij betreft is dat altijd zo, maar op de OS is dat niet, dus dat is niet representatief om dat nu wel te doen dan.
Wist ik niet eens, maar zou kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien omdat dit ook meteen de 'plaatsingswedstrijd' voor het WK sprint is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |