Niet meer Snelle aub.quote:
Wordt dat een nieuwe collab als Freek er niet mee is? Met Froukje?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn stream loopt een halve Suus en Frok achter
Waar rook is, is vuur..quote:
Das wel een hele lekkere Men at Workquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stond Overkill maar in de lijst(band of nummer, beide interpretaties zijn mogelijk)
Ligt eraan. Ik kan bijvoorbeeld vuile kameel, kut koeman en billen van pipo niet onhoren. Bij anderen vergeet ik het dan wat sneller of zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig kan mijn brein mama appelsapjes redelijk makelijk weer uitbannen
Valt wel mee toch?quote:
ik vind het eigenlijk prima te doen. fijn tempoquote:
Jullie hebben nog niet betaald?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik kan bijvoorbeeld vuile kameel, kut koeman en billen van pipo niet onhoren. Bij anderen vergeet ik het dan wat sneller of zo.
Omdat Nederland een smakeloos land is 😔😔😔😔quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:44 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat " My bed's too big without you" er in niet?
Ik dacht eigenlijk aan Overkill van Motörheadquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Das wel een hele lekkere Men at Work
We hebben te vroeg gepiektquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
In 2020 deden we volgens mij gemiddeld minder dan 10 minuten over een topic
Het is een gezellige boel hier.quote:
Oh ja die eerste is ook lastig te onhorenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jullie hebben nog niet betaald?
Luilak hang je jas op?
Zomer in Zaandam?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Overkill van Motörhead
Ik ken die andere niet dusjaquote:
Je moest wat tijdens zo'n lockdown hé.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
In 2020 deden we volgens mij gemiddeld minder dan 10 minuten over een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |