Ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond dit er vorig jaar al in?
Nou dat was mijn eerste reactie van 2025 in dit topicquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef NailQueen het volgende:
Sia heeft zo'n nasale stem die ik maar slecht trek. Zeer overschatte artiest.
Heel eerlijk, dat zou ook gebeuren als ze dan een pagina uit het telefoonboek zou zingenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze een liedje klaar heeft liggen voor dat geval dat rechtstreeks naar nummer 1 schiet.
Volgens mij wordt dit heel veel gebruikt als achtergrondmuziek bij filmpjes enzoquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch ook wel een beetje een vergeten Sia liedje zou ik zeggen
Daarna hadden ze gewoon moeten stoppen en gewoon weer andere broer/zus dingen moeten gaan doen.quote:
Nee @GertKuyt kent hem ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch ook wel een beetje een vergeten Sia liedje zou ik zeggen
Woow in m'n T4851 ranking zou daar toch zo'n 2500 plekken tussen zitten ten faveure van Chandelierquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:10 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Deze wel lekkerder dan Chandeliehier
Welkom! Fijn dat we wat positiviteit mogen verwelkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou dat was mijn eerste reactie van 2025 in dit topic
S&F hadden meer plek nodig voor hun meuk, sorry.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel raar dat Cheap Thrills het nooit heeft gehaald, ik vind die echt heel lekker.
Grazie ragazzi voor deze infoquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zag dit nummer voor het eerst in een video over Vettel.
Vond ik heel vet. Dus zelf daarna ook gebruikt.
Probleem is wel dat ik hem zo vaak hem gehoord door het maken van die video dat ik hem wat minder vet vind eerlijk gezegd.
Die mag het volgende uur pas.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we @:Arizona al gespot in het cafe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |