Wat een genot zou dat zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hadden we Roller Coaster mogelijk nooit gekend.
Dit dus.quote:
het laatste lied in de kroeg vroeger voor we naar de shoarmaboer gingenquote:
Oké Benny Neyman.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hadden we Roller Coaster mogelijk nooit gekend.
Het is de schuld van links en de NPOquote:
Blijkbaar nog altijd veel fans dan. Dit lijkt me toch niet bedoeld voor buiten de Ringweg A10.quote:
Harry is wel een aardige kerel en bijzonder fit nog.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blijkbaar nog altijd veel fans dan. Dit lijkt me toch niet bedoeld voor buiten de Ringweg A10.
Ik vermoed van die flapdrollen die Lichtje branden van S&F wilden stemmen maar niet goed kunnen of willen lezen.quote:
Django Wagner is ook heel aardig (niet fit), maar die staat er ook niet inquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Harry is wel een aardige kerel en bijzonder fit nog.
Zijn er ook nog nummers die je niet gezongen hebt? Afgezien van instrumentaal uiteraardquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ergens in augustus heb ik nog dronken dit liedje gezongen. Dat zag ik de dag erna op een filmpje
je kan de radio ook uit doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:42 schreef ok01 het volgende:
Met de huidige bezuinigen bij de NPO wordt het mogelijk volgend jaar de top 2000, maar dan hoef ik dit schijtnummer in ieder geval niet te horen
Echt een schande. Humor om te kotsenquote:
Top 2000, puik ideequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:42 schreef ok01 het volgende:
Met de huidige bezuinigen bij de NPO wordt het mogelijk volgend jaar de top 2000, maar dan hoef ik dit schijtnummer in ieder geval niet te horen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vermoed van die flapdrollen die Lichtje branden van S&F wilden stemmen maar niet goed kunnen of willen lezen.
dat is ook nog wel een niveautje lager hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Django Wagner is ook heel aardig (niet fit), maar die staat er ook niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |