Child of Destiny dan? Bohh genot ook wel hoor. Binnenkort maar live even bekijken hier in Luxorquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hun tribute moet de wedstrijd winnen. Maar gaat niet gebeuren heb ik begrepen
Kokomo, Heroes and Villains, ja ik noem deze twee in één adem.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:35 schreef Fred_B het volgende:
De strandjongens hebben toch wel betere hoor
Die van Chet staat ook op de keuzelijst. Had best gekund, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
My funny Valentine van chet of stella by starlight van miles zijn nog wel redelijk toegankelijk
"Er gaan opvallende en diecutabele dingen gebeuren" zei iemand die er bij wasquote:
Ook die zijn vocaal prima, maar The Beach Boys moeten gewoon winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Child of Destiny dan? Bohh genot ook wel hoor. Binnenkort maar live even bekijken hier in Luxor
Kennedy was nog president toen dit nummerke uitkwam, djiesus.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:35 schreef TLC het volgende:
Uit de tijd dat de VS nog geen dictator had
Zou kunnen, BB spelen California Girls, da's niet zo'n banger voor een finalequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Child of Destiny dan? Bohh genot ook wel hoor. Binnenkort maar live even bekijken hier in Luxor
jammer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Er gaan opvallende en diecutabele dingen gebeuren" zei iemand die er bij was
The Weight is leuker.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Danny. Aardige gast hoor maar met alleen roller Coaster waren we er ook wel geweest
Deze is eigenlijk een stuk beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Danny. Aardige gast hoor maar met alleen roller Coaster waren we er ook wel geweest
Welke band?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doe mij de cover van The Band dan maar.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doe mij de cover van The Band dan maar.
Reeds besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |