De Nederlandse versie daarvan.quote:
Dat klinkt niet alsof je ze bijna live hebt gezienquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, net Skandal gemist. Leuk lied!
Ik had Spider Murphy Gang dit jaar bijna live gezien, maar het was een seated en accoustic optreden. En uitverkocht, dus deed ik ook geen moeite om op ticketswap een kaartje te halen.
Hier heeft Stevie helemaal Nicks mee te makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Die zie je liever verdwijnen?
Stevie niet
Always discreetquote:
You spin me roundquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook Dead or Alive kunnen staan, maar smakeloos land.
Het begrip bijna wordt behoorlijk opgerekt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je ze bijna live hebt gezien
Stukje snobisme.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef peaceman het volgende:
Dat is inmiddels ook een parodie op een DJquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gekdom zou nu een hairmetal act doen
Hahaquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je ze bijna live hebt gezien
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef hihohaswessam het volgende:
typisch zo'n 'wie stemt hier op??" plaat voor mij
quote:
Huismoeders vermoed ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef hihohaswessam het volgende:
typisch zo'n 'wie stemt hier op??" plaat voor mij
Vind em alleen leuk samen met Rob Snob op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook een parodie op een DJ
Geen stemplaat overigensquote:
en dat is toch de 1 na best van dit bandjequote:
You Spin Me around AFWEZIGquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:13 schreef peaceman het volgende:
Dat is nog wel redelijk, maar verder zwaar afgezaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind em alleen leuk samen met Rob Snob op vrijdagmiddag
Leuke poging.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:14 schreef SamCooke het volgende:
Ik deel mijn Jon Bon Joviaal met jullie.
ook die was beter geweest dan dezequote:Op vrijdag 26 december 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You Spin Me around AFWEZIG
Marco B?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat nou weer dezelfde vent in de playbekbox als vanochtend bij Pearl Jam - Daughters?
Ik vond Bente's muziek vóór De Beste Zangers-doorbraak ook al best leuk. Toch een beetje Eefje-lightquote:
Zangeres Bente: ‘Toen ik in The Voice Kids zat, werd ik ineens niet meer gepest’quote:Bente Fokkens verhuisde van Amsterdam naar Muiden toen ze 7 was. Voor iemand uit een hippiegezin was het vreselijk in het Gooi. ‘Ik ben geen zweverige chick geworden, maar ook niet supernuchter, ik zit ertussenin.’
Je moet het ook niet buiten laten staanquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:16 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde slaatje gaan eten, maar die is bevroren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |