verbazingwekkend...quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
Weten we ook weer dat ik een kleine halve minuut achterloop.
Nou idd, wat een ranzigheidquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef alopio het volgende:
Diddy documentaire is ook wel genot om te zien zeg
Vooral het tijdstipquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet te benijden, want ik heb Echoes vorig jaar tussen 4:40 en 5:00 live gehoord in het café. Echt afzien man![]()
Veel hiphop deze ochtend inderdaad, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer zo'n sentimenteel rapliedje
Voor de Top 2000 wel jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Veel hiphop deze ochtend inderdaad, of ligt dat aan mij?
Beeldstream op nporadio2.nl.quote:
Doe ze maar iets ruiger wat mij betreftquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer zo'n sentimenteel rapliedje
Kon kaartjes last-minute op te kop tikken voor twee blokken op rij, 4:00-5:00 en 5:00-6:00. Toen vond ik het wel de moeite om nog eens naar Hilversum af te reizenquote:
Kan me daar ieder jaar wel over verbazen hoor, mensen die met het hele gezin om half 3 ‘s nachts de wekker zetten om tussen 04.30 en 05.00 een halfuurtje in het café te zijnquote:
Diddy is een ranzig vies ventje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga die Diddy docu niet kijken, iemand (in spoiler) een synopsis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en de Ye die er in staat valt dan weer vies in de nachtquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:08 schreef Gretzl het volgende:
In plaats van 2pac had hier ook een extra Kanye of Kendrick kunnen staan
Beetje overrated hiphop wel
Mama Appelsap meegerekend?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef 4-elements het volgende:
Hoeveel mamaliedjes staan er eigenlijk in de lijst?
beeld past zich aan aan de gebruikerquote:
Prima keuze jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:10 schreef Bugno3 het volgende:
Kijken of we volgend jaar Hit 'Em Up in de lijst kunnen stemmen.
Ik maakte vorig jaar mijn debuut in het Top 2000 café, was er op 25 december en dus in de late nacht/vroege ochtend van 31 december. Jarenlang gehoopt eens kaartjes te kunnen krijgen, toch leuk om af te kunnen vinken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Kan me daar ieder jaar wel over verbazen hoor, mensen die met het hele gezin om half 3 ‘s nachts de wekker zetten om tussen 04.30 en 05.00 een halfuurtje in het café te zijn
Is ook niet echt een cafe plaat natuurlijk, beetje alsof je bij de herdenking van een terroristische aanslag Zanger Rinus aangooit, dat matcht gewoon niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet te benijden, want ik heb Echoes vorig jaar tussen 4:40 en 5:00 live gehoord in het café. Echt afzien man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |