*Start Yes in*quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef alopio het volgende:
[..]
*start tubular bells op
*gooit pink floyd aan
Tool vs. Swifties op internet was wel een feestje ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Al die kut kinderen hysterisch dat Taylor een nummer van 9 minuten heeft.. “want dat heeft nog nooit iemand gedaan”
Ok hold my beer
Tubular Bells is dit jaar trouwens niet midden in de nacht maar al tussen 23.00 en 00.00quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef alopio het volgende:
[..]
*start tubular bells op
*gooit pink floyd aan
Die is een jaar of 2 geleden zelfs midden op de dag geweestquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tubular Bells is dit jaar trouwens niet midden in de nacht maar al tussen 23.00 en 00.00
Iedereen boos natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is een jaar of 2 geleden zelfs midden op de dag geweest
Dit kan ik wel waarderen.quote:“Ik vind het belangrijk om échte artiesten te blijven steunen. Die hebben het op een paar uitzonderingen na in Nederland allemaal lastig. Als we ze niet steunen, stokt de aanwas van nieuwe muziek. En dan bedoel ik echte muziek met gevoel en vaardigheid op een instrument.”
“Ik kan het verschil eerlijk gezegd bijna niet meer horen, maar ik draai AI in mijn programma principieel niet. Het is het begin van het einde als we die nepliedjes steunen. Dit is echt iets anders dan muziek maken op je laptop, dit is gewoon het vervangen van artiesten van vlees en bloed.”
Reminder om volgend jaar Tool op mijn stemlijstje te zettenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tool vs. Swifties op internet was wel een feestje ja.
Bekijk deze YouTube-video
quote:“Donna Summer vind ik de baddest bitch uit de muziekgeschiedenis. En Giorgio Moroder is een genie. Voor onze synthesizerrubriek ‘Hij komt, hij komt, die lieve goeie synth’ heb ik ooit zijn volledige optreden op Lowlands in 2019 laten horen.”
“Vroeger zou ik als Top 2000-favoriet een verantwoord americananummer hebben genoemd. Of een hiphoptrack. Maar zet I Feel Love eens op vol volume als je ’s nachts over een lege snelweg rijdt. De tandjes! Wat is dat goed.”
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:57 schreef Gretzl het volgende:
Ongetwijfeld al gedeeld, maar even op herhaling^&![]()
Radio-dj Emmely de Wilt: ‘Als mensen pech hebben, staan ze in het Top 2000 Café bij ‘Echoes’ van Pink Floyd’
[ link | afbeelding ]Hoe zou dat zijn gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]EMMELY GODIN
![]()
Een fotograaf die zegt: “Neem even een nonchalante pose aan Emmely?
Wat dacht je van hurken op die stoel en dan kijken alsof je altijd zo je ontbijt eet”
En dat Emmely dat dan ook doetMy friends all drive horses
Veilige en easy take wel om I Feel Love te hypen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef Gretzl het volgende:
Wat een heldin is Emmely toch ook he![]()
![]()
![]()
[..]
I Feel Love op 1 graag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
[..]
Radio-dj Emmely de Wilt: ‘Als mensen pech hebben, staan ze in het Top 2000 Café bij ‘Echoes’ van Pink Floyd’
[ link | afbeelding ]Stemplaatgenot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]EMMELY GODIN
Robert Moog died for our synths
Zoiets moet het geweest zijn jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn gegaan?
Wat dacht je van hurken op die stoel en dan kijken alsof je altijd zo je ontbijt eet”
En dat Emmely dat dan ook doet
Ja heerlijke plaat, een compleet verhaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hou ervan, heerlijk. Dit is t2k meubilair
Zo nou, van 18.00-20.00 loer ik toch net wat meer naar de tv dan naar Fok!quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ja dat hoeft voor mij allemaal niet zo maar dat compenseert ze wel met hartstocht voor muziek en luisteraar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn gegaan?
En dat Emmely dat dan ook doet
[ link | afbeelding ]Haten op EchoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]EMMELY GODIN
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Skandaligquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geen topuur incoming al maken de laatste plaatjes nog veel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |