Ordinair bekken in het fietsenhok als ik de beste man moet geloven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heavy pettin' met Petter?Nice, niet slecht
We gaan een grote tour doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde school gezeten als oud-profvoetballer Gianni Zuiverloon. Ook leuk. En soms zijn er ook mensen die trots zeggen dat ze mij kennen of hebben gekend, haha.
Goed idee! Doen we gelijk Jan de Hoop erbij, die is getrouwd met de broer van een oud-leerkracht van mij.quote:
Het staplete zich een beetje op iddquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:42 schreef ok01 het volgende:
Ik vond Chris Stapleton op het begin enorm leuk. Maar toen begonnen al zn nummers op elkaar te lijken
Ik hoor het al, de irritatie Staplet zich op bij jou.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:42 schreef ok01 het volgende:
Ik vond Chris Stapleton op het begin enorm leuk. Maar toen begonnen al zn nummers op elkaar te lijken
Steenworp afstand heb ik nog Freek de Jonge en Richard Krajicek. En ehh ik vergeet er vast een paar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:42 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Goed idee! Doen we gelijk Jan de Hoop erbij, die is getrouwd met de broer van een oud-leerkracht van mij.
Slechte woordgrap zegquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de irritatie Staplet zich op bij jou.
Verdorie, je was één seconde eerder!!!quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het staplete zich een beetje op idd
Amsterdam?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Steenworp afstand heb ik nog Freek de Jonge en Richard Krajicek. En ehh ik vergeet er vast een paar.
Biertje voor wie raad waar ik woon.
Inmiddels vallen we onder Amsterdam dus je zit in de goede hoekquote:
Ik heb trouwens ook op school gezeten met Sergey van jumpstylegroep Jeckyll & Hyde.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inmiddels vallen we onder Amsterdam dus je zit in de goede hoek
Nee en ik "nieuwe" muziek soms best waarderen maar dit kan toch op 2001 staan.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee en ik kan "nieuwe" muziek soms best waarderen maar dit kan toch op 2001 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |