Ik ook 2x, waren geweldige weekendenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Groningen
Paar keer naar Eurosonic Noorderslag geweest, absolute aanrader
Vanwege de beruchte januaridip?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eurosonic is wel ironisch de periode dat ik het minst in de stad kom
Enige voordeel van Delfzijl: Bijna niemand wil hier wonen, dus heb maar 2 jaar op de wachtlijst hoeven staan voor een huurwoning.quote:
Ook episch hoe in t begin gediscussieerd wordt over Like A Virgin van Madonnaquote:
Kun je even zeggen waar ie staat? Sowieso links naast iemand, maar waar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Er staat een broer van Victor Reinier in het cafe zo te zien
Wel netjes voor Groningenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:26 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Enige voordeel van Delfzijl: Bijna niemand wil hier wonen, dus heb maar 2 jaar op de wachtlijst hoeven staan voor een huurwoning.
De linker of de rechter?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Er staat een broer van Victor Reinier in het cafe zo te zien
Ik ken het alleen van Groningen en las dus later het hele verhaal van die uitbater enzo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde me erover dat die nog in Groningen zat. Den Bosch heeft dat ook JAAAAARENLANG gehad (in de oude Galaxy), dat werd toen Club Eivissa (een soort skihut), dat was helemaal kut en toen werd het uiteindelijk deel van hotel The Stamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |