SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Lucie Silvas![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Helemaal mee eens.quote:
Mijne was denk ik Grimbergen Tripel. Genot.quote:
Grimbergen ook heel goed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijne was denk ik Grimbergen Tripel. Genot.
nog de enige die aanwezig isquote:
Ik ben in de minderheid hier zie ik. Misschien heb ik toch stiekem wansmaak of zo.quote:
Bassman is een smakeloos land jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben in de minderheid hier zie ik. Misschien heb ik toch stiekem wansmaak of zo.
Sowieso is heel veel van Sjors in de lijst slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef Koen66 het volgende:
oh over 2 nummers gaat ie op mute, dat zaadnummer trek ik slecht
Ineens veel gezakt in 2018, daarna langzaam verder gezakt.quote:
en die andere twee moeten terugquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk blijft die ook nog lang aanwezig!
Ik ken eigenlijk heel weinig van haar ouvrequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef Gretzl het volgende:
Super jammer wel dat Lucie Silvas niet meer met een van haar eigen nummers in de lijst staat. Zij was een van m'n eerste favoriete zangeressen (artiesten)![]()
misschien ligt het voor mijn hoofd eerder aan Aretha Franklin in dit nummer. Net als dat nummer dat ze met Annie Lennox doet, brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is heel veel van Sjors in de lijst slaapverwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |