Klopt! Er zitten nog wat spetters in, maar die zijn volgens mij recenter. Dat is niet erg toch?quote:
Ja mee eens. Zuiden en noord oostenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha dit komt me bekend voor! Ella is super. Nuwara eliyah hebben wij met de kids aangedaan omdat die KUT treinreis zo lang duurde en we dat als tussenstop gebruikten.
Kandy is gewoon een grote stad en als je er niet in geloofd is de tand van Boeddha niet erg boeiend
Ik vind het zuiden erg tof en het noord oosten was ook leuk. en idd de parken en de dieren en de vriendelijke mensen an sich
Ik drink gewoon van te voren. Geen zin in shotten. Dan heb ik het alvast in mijn systeem zittenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef ok01 het volgende:
Zodra ik Inkel hoor, wil ik al naar de sterke drank grijpen
Heel validequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik drink gewoon van te voren. Geen zin in shotten. Dan heb ik het alvast in mijn systeem zitten
Hij was wel vrolijk bij dat bericht ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Goedenacht
Zelden een nieuwslezer zo enthousiast 4 doden uit een gezinsdrama zien benoemen
Curry en van Inkelquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef ok01 het volgende:
Zodra ik Inkel hoor, wil ik al naar de sterke drank grijpen
Het feest sloeg in als een bomquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker vrolijk nummertje, zal wel over iets feestelijks gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1692 (1563) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1926 (1847) Frankie Goes to Hollywood - Two Tribes|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |