Ja, het is al bijna weer afgelopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
We zijn op de volgende pdf-pagina. Feest.
Wat een kutkerst man. Heel veel sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik is er weer. Wat een dag.![]()
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
Morgen wordt ze onderzocht.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Morgen ga ik naar Zwolle om mijn ouders te bezoeken
Wat gaan we in hemelsnaam doen in 2026quote:Op donderdag 25 december 2025 22:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, het is al bijna weer afgelopen.
jezus, echt een kwart van die lijst heb ik ook gestemdquote:Op donderdag 25 december 2025 22:31 schreef Evenstar het volgende:
195 – Lynyrd Skynyrd – Free Bird (Album Versio
Iets met smakeloos land.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:32 schreef EDMAN- het volgende:
1559 – The Doors – Roadhouse Blues
waarom staat dit toch zo laag
1553 – Faith No More – Epic
ik heb Easy gestemd, staat er niet eens in, hoe dan???
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:31 schreef Evenstar het volgende:
StemplaatgenotJe volgende stemplaat-genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh jemig. Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Sowieso is dat al niet de beste Kerst. Vandaag is mijn moeder opgenomen op de spoedeisende hulp met een interne bloeding.
De schoonfamilie is vandaag wel geweest. Ik kon gewoon niet meedoen dit jaar. Wel meegegeten, maar ik wil eigenlijk dat december voorbij is
Beste Arcade Firequote:
Al besproken.quote:
Hetzelfde als altijd. Een bietje aanklooien.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat gaan we in hemelsnaam doen in 2026
Stom jaar kutkerst 2025 prullenbak, dikke knuffel, houd hoop, veel sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |