Hebben ze dat daar? Zal wel pisbier zijn in een plastic bekertjequote:
Verstappen?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:25 schreef Gretzl het volgende:
Standje Max terwijl ik in de auto stap [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi! Maar tegenwoordig is het hen in plaats van zequote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef Gretzl het volgende:
LP GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed herinneringen aan de tijd dat ze nog super indie/onbekend was maar wel al heerlijke bops produceerde
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tu du du duuu max verstaaapuuhquote:Op donderdag 25 december 2025 22:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Duh duh duh duh.....
Max Verstappen
QFTquote:Op donderdag 25 december 2025 22:26 schreef noodgang het volgende:
Er moet MEER Arcade Fire in de lijst!!!!
Dit is een meezinger?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeetje, t lijkt wel een alternatieve toplijst, wanneer komen de meezingers weer?
Ik kon me herinneren dat dit de hoogste notering vroeger was. Dus ik vrees van wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef noodgang het volgende:
Krijgen we nog meer AF of moeten we t hiermee doen?
Dit is tquote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef noodgang het volgende:
Als die makker niet een Marcootje had gedaan had je misschien nog net Reflektor gehad ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef noodgang het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |