jazekerquote:
Met een lekker ontbijtjequote:Op donderdag 25 december 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker
En morgen samen gezellig aan de koffie.
ik kwam die tegen, maar tis niet zo mijn stijl dat soort films. beetje over de top.quote:
Beetje jammer dat ik niet had gezien dat ik zelf poedersuiker moest toevoegen bij de kerststolquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik niet had gezien dat ik zelf poedersuiker moest toevoegen bij de kerststol
Giro 555quote:Op donderdag 25 december 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel zwaar leven
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel zwaar leven
Help Sjaan de winter doorquote:
ik had hier voordelen over, excuses bij deze.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Donderdagmiddag is in Ede een automobilist met zijn auto ingereden op een groep mensen die verwikkeld was in een ruzie op De Halte, zo laat de politie weten. Volgens een politiewoordvoerder ging het om een conflict in de relationele sfeer. In totaal zijn vier personen naar het ziekenhuis vervoerd, waaronder de bestuurder, die lichtgewond raakte. Eén van de slachtoffers is door de auto overreden en ligt zwaargewond in het ziekenhuis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |