nee, annabelquote:
stalkervibes welquote:Op donderdag 25 december 2025 18:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Al reis je door naar Barcelona of Praag
Al reis je door naar het eind van de wereld, ik ga met je mee
HEY
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anna met een bel op de stream. Humor.
Ik dacht even voor een milliseconde 'Unbeschreiblich Weiblich' te horen en was toen weer teleurgesteld.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Iemand anders die hier ook 'Start me up' in terughoort?
Tot op zekere hoogte, maar 'Every move you make, I'll be watching you' is wel heel foutquote:
notedquote:Op donderdag 25 december 2025 18:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog dat ondergetekende Arnie eens in het café terecht kwam, wilde losgaan (ArnieAlberts zal wel eens laten zien wat feesten is!) en door 90% van de zaal werd aangekeken alsof ze water zagen branden. Kutvolk daar. Kakkers die graag op teevee willen. Sukkels. Sneuneuzen. Met hun kutkoters.
Had even een korte pittstop:)quote:Op donderdag 25 december 2025 18:24 schreef Bunano het volgende:
[..]
Gretzl, pas je een beetje op met forummen tijdens het autorijden?
verbrande turfquote:
doe je daar een uur over?quote:
Deze is best nice though? Weinig tot geen Nederlandstalige middelmatige meuk, het mag weer een keertje.quote:
Stevie is altijd wel ok. En het meeste van Metallica ook wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze is best nice though? Weinig tot geen Nederlandstalige middelmatige meuk, het mag weer een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |