SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou dit het beste goedendoelenliedje ooit gemaakt zijn geworden!quote:Op donderdag 25 december 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een soort Trump actie
Europa doet dit eerst, maar Amerika kan dit beter
@Gretzlquote:Op donderdag 25 december 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
1782 Stay Rihanna ft. Mikky Ekko![]()
1781 Ik Heb Je Lief Stef Bos![]()
1780 Goodbye My Lover James Blunt![]()
1779 Don't Go Breaking My Heart Elton John & Kiki Dee![]()
1778 Sound Of The Screaming Day Golden Earrings![]()
1777 Nooit Meer Regen Suzan & Freek![]()
1776 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys![]()
![]()
1775 Little Red Rooster The Rolling Stones![]()
1774 Always On My Mind Willie Nelson![]()
1773 Take It To The Limit Eagles![]()
![]()
1772 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
1771 Into The Mystic Van Morrison![]()
1770 Bloodbuzz Ohio The National![]()
Blijft geniaalquote:
Hier zingt de bassist.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks dus weer Eagles, iets met hun drummer.....
FTFYquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier zingt de bassist.
Bassistkennis
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier zingt de bassist.
Basiskennis
Don Deadnie?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik heb het over de Top2000 gimmick dat Don Henley is overleden, terwijl dat niet zo is
Over Basiskennis gesproken...![]()
![]()
Och, ze kunnen beter over je drummer lullen dan...quote:Op donderdag 25 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik heb het over de Top2000 gimmick dat Don Henley is overleden, terwijl dat niet zo is
Over Basiskennis gesproken...![]()
![]()
Sad Dads genotquote:Op donderdag 25 december 2025 17:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Middelbare vaders in het Top 2000 café wanneer er een disco plaatje opkomt be like:
Dat zijn die wilde haren, maar dat verandert.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vond dit nummer al mild suf toen ik op de middelbare zat, en nog steeds
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zijn die wilde haren, maar dat verandert.
Makker dit komt uit 2013, zó snel gaat de tijd nietquote:Op donderdag 25 december 2025 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit nummer is van 2024, ben je nog zo jong dan?
Ja, ik las verkeerd sorryquote:Op donderdag 25 december 2025 17:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Makker dit komt uit 2013, zó snel gaat de tijd niet
Dat is een hele rare manier om Disturbia te spellen.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stay is echt de beste van Rihanna
Ik vond het vooral gaaf klinken, af en toe weet ik het zelf ook niet joh 😉quote:
Het lijkt heel gaaf, maar het is Frank Boeijen niveau.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij jou zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Onze legendarische JAMESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You've been the one for me![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Onze legendarische JAMESDie tweet over Keith Flint kwam toen wel binnen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Onze legendarische JAMESEnige persoon wiens tweets beter zijn dan z'n muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koning
Dat liedje over 010?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag tijdens één liedje had ik het geluid van de radio even stil gezet.
Heel toevallig het liedje "Zo Stil" van Blof?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over the sound of silence gesproken: het grootste onrecht (naast het aantal S&F nummers in de lijst) is toch wel dat dat het origineel lager staat dan die Disturbed versie.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Eens. Daarom stem ik ook altijd op het origineel.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Over the sound of silence gesproken: het grootste onrecht (naast het aantal S&F nummers in de lijst) is toch wel dat dat het origineel lager staat dan die Disturbed versie.
Ik was even buiten de vuilniszak weggooien en moest gelukkig ook schijten, Dus toiletdeur goed dicht gehouden.quote:
Pfff Stil van Jupiter Jones hoort in de T2K, dat is het superieure Duitse origineelquote:Op donderdag 25 december 2025 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel toevallig het liedje "Zo Stil" van Blof?
Wat is je mening over Bosse dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Pfff Stil van Jupiter Jones hoort in de T2K, dat is het superieure Duitse origineel
Oh huh wowquote:Op donderdag 25 december 2025 17:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Pfff Stil van Jupiter Jones hoort in de T2K, dat is het superieure Duitse origineel
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:27 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga rijden en richting kerstdiner, tot later
Je bent niet eens op het forum tijdens Skibidi Ohio? Tragisch 😔quote:Op donderdag 25 december 2025 17:27 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga rijden en richting kerstdiner, tot later
Ja, m'n timing had vanmiddag beter gekund. Geef het toe. Maar m'n familie woont helaas niet om de hoekquote:Op donderdag 25 december 2025 17:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je bent niet eens op het forum tijdens Skibidi Ohio? Tragisch 😔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |