mijn ouders luisterden er ook erg graag naar. Maar de Drentse is net wat minder commercieel. en heeft genoeg Engelstalig en ABNquote:Op donderdag 25 december 2025 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ben gezegend met een moeder die ook gek is op de Top 2000 (sterker, ze heeft me ermee opgevoed)
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:16 schreef ShinyStar het volgende:
Oma in het café gaat los. Heel goed.
Slaap is voor na de T2Kquote:Op donderdag 25 december 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis is aan het raven. Ambar wil slapen.
Goede opvoeding gehadquote:Op donderdag 25 december 2025 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ben gezegend met een moeder die ook gek is op de Top 2000 (sterker, ze heeft me ermee opgevoed)
Maak eerst je school maar af knulquote:ik wordt vader
Ambar is Portugees, die zijn goed in aanstellerijquote:
Staat Cuby er ook in?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ouders luisterden er ook erg graag naar. Maar de Drentse is net wat minder commercieel. en heeft genoeg Engelstalig en ABN
Heel dankbaar voor mijn muzikale opvoeding jaquote:
quote:
en nu egwegquote:Uiteraard bevat de Drentse 1000 heel veel andere Drentse artiesten. We verklappen nog niet te veel, maar natuurlijk ontbreken Daniël Lohues, Cuby + Blizzards, Jannes en Mooi Wark niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |