abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219592922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Mijn tip; altijd zorgen dat je bij iemand anders gaat gourmetten 🤣.
Ik was een paar weken geleden in een gehuurd huisje en mijn kinderen wilden graag gourmetten, maar toen we de volgende dag wakker werden hadden we alweer spijt :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219592932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heb je een lampje Berger?
Bakje azijn neerzetten
Wasverzachter even in een pannetje verwarmen
Zo'n Berger ding heb ik, deuren erna open, maar ik vind het echt meuren.
pi_219592934
Ik ga zo om mijn falie krijgen voor het offtopic -O-
pi_219592964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ja foei foei off topic mag niet hè 😂
pi_219592970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is leuk en gezellig, maar ik vond die lucht niet te doen, dus ik sta open voor tips.

Sorry voor het offtopic :@
Wij hebben van die roosters boven de ramen, die gaan open en de afzuigkap aan.
Eventueel een bakje azijn neerzetten daarna. En wij branden een woodwick kaars 's avonds. Ruik je de volgende dag niks meer.
pi_219592984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze kan het toch nooit goed doen hè?
Als ze Tim noemt, niet goed. Noemt ze m wel ook niet goed.
Zit ze perfect in de make up en strak in de kleding niet goed.in joggingpak, ook niet goed.
Is ze zonder de kids weg, niet goed.
Zit ze met kids thuis , ook niet goed.
Is ze vrolijk en heeft ze lol, niet goed.
Is ze verdrietig, ook niet goed.
Dus waarom in godsnaam zou ze moeten schrijven dat ze met zes thuis is? Omdat ze anders een overtreding begaat?

Misschien even haar laatste regels uit haar post lezen het is tenslotte kerstmis🎄
En dit is precies bij iedere flu flu hier. Door iedereen wordt dit gedaan. Dus echt niet alleen Mies.
pi_219592999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:24 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Dit!!! Bizar joh. Hoop dat het geen virus is en gewoon wat verkeerd gegeten. Bizar dat je het wil riskeren om anderen aan te steken
Ik vind het echt asociaal en echt heel erg egoïstisch om zoiets te doen. Voor hetzelfde geld zit daar iemand aan tafel met een slechte weerstand en die zit misschien nog wel weken met de ellende. Achja, het verbaast mij niks want nadenken kunnen ze allebei niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar misschien wil ze Tim nog helemaal niet naar buiten brengen, dat kan toch en het kan toch ook dat ze verdrietig is omdat deze kerst zo anders is dan voorheen, ook al is er nu een andere man.

ik denk ook dat Tim er gewoon bij is, so what, dat hoeft ze toch niet te benoemen of ze hoeft zich toch niet op allerlei kerstmarkten en tuincentra per ongeluk op de foto te laten zetten.
Misschien moet ze hem dan ook niet in haar story posten als hij niet in beeld wilt komen? 🫣
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
✋️ hier heerlijk gegourmet... en als ik zo rondkijk online vele mensen met mij
Hier ook gegourmet. Dat kan ik zelf rustig voorbereiden, bepaalde dingen lekker makkelijk gekocht dus kost minder energie. Ik ga echt niet urenlang in de keuken staan, lukt mij geen eens. Gewoon zorgen dat je afzuiger goed aanstaat, raampje open of ventilatie open en ik vind het hier reuze meevallen. Mijn man heeft alles meteen schoongemaakt en een lekkere geurkaars aangezet. Hier ruikt het net zo erg als dat ik een biefstuk bak zeg maar. Ik heb daarintegen geen enorm huis en een open keuken en woonkamer. En de afzuiger zit op 2,5 meter van de eettafel gok ik. Niet te warm zetten en dat valt het alles mee. Vind het juist wel leuk dat iemand zoals Michelle gewoon doet wat haar kinderen leuk vinden, lekker gourmetten. ✌️
pi_219593010
Sanneke heeft vandaag nauwelijks haar kind gezien en gekroeld. Drama mensen!
Heerlijk voor het kind. Lekker aandacht van anderen zonder dat ie steeds door z’n moeder wordt geroepen.
pi_219593062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ach , waait zo over, hopelijk je gourmetlucht ook😉
pi_219593082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:09 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En dit is precies bij iedere flu flu hier. Door iedereen wordt dit gedaan. Dus echt niet alleen Mies.
Tsja, ik vind het bij Mies wel heel erg maar goed , dat vind ik.
pi_219593099
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het echt asociaal en echt heel erg egoïstisch om zoiets te doen. Voor hetzelfde geld zit daar iemand aan tafel met een slechte weerstand en die zit misschien nog wel weken met de ellende. Achja, het verbaast mij niks want nadenken kunnen ze allebei niet.
[..]
Misschien moet ze hem dan ook niet in haar story posten als hij niet in beeld wilt komen? 🫣
[..]
Hier ook gegourmet. Dat kan ik zelf rustig voorbereiden, bepaalde dingen lekker makkelijk gekocht dus kost minder energie. Ik ga echt niet urenlang in de keuken staan, lukt mij geen eens. Gewoon zorgen dat je afzuiger goed aanstaat, raampje open of ventilatie open en ik vind het hier reuze meevallen. Mijn man heeft alles meteen schoongemaakt en een lekkere geurkaars aangezet. Hier ruikt het net zo erg als dat ik een biefstuk bak zeg maar. Ik heb daarintegen geen enorm huis en een open keuken en woonkamer. En de afzuiger zit op 2,5 meter van de eettafel gok ik. Niet te warm zetten en dat valt het alles mee. Vind het juist wel leuk dat iemand zoals Michelle gewoon doet wat haar kinderen leuk vinden, lekker gourmetten. ✌️
Totdat het andersom zou zijn, dat er iemand anders buikgriep had en was gekomen, dan waren de rapen gaar.
pi_219593116
Zo die Wiline ziet er flink ouder uit. Maarja, vrouwtje gok ik uit de Biblebelt. Hebben we hier ook rondlopen in het dorp, die vrouwen zien er vrijwel altijd ouder uit ipv jonger. Maar als iemand had gezegd 38 had ik het ook zonder moeite geloofd. Ook echt donkere inrichting, ik zou daar ontzettend depressief worden in dat huis. Ik houd toch liever van wat vrolijkere kleuren en meubels.

En die kleding... ik bedoel kom op, ze is 29(?)
Draag eens wat leuks, ik draag vanwege mijn buikziekte ook veel jurkjes maar ik mijn moeder van 65+ loopt er nog moderner bij. Zijn genoeg leuke jurkjes die je niet gelijk begin 40 laten lijken. 😢

[ Bericht 25% gewijzigd door Beertjeteddy op 25-12-2025 22:28:17 ]
pi_219593133
quote:
9s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lekker. Sanneke heeft buikgriep, gaat alsnog stronteigenwijs mee en kotst daar de boel onder en heeft blijkbaar nog allemaal dingen in elkaar geflanst in de keuken vannochtend voor iedereen. Leuk voor de werkende daar in haar schoonfamilie die eindelijk een keer vakantie hebben, aangestoken door je schoondochter/zus die met een buikvirus naar je toe komt en eten heeft gemaakt... bah.
Er heeft vast niemand haar verteld dat dat geen goed idee is |:)

Echt, wat een idioot..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219593163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Heerlijk voor het kind. Lekker aandacht van anderen zonder dat ie steeds door z’n moeder wordt geroepen.
Voor t kind waarschijnlijk beter, anders was t nu ook ziek geweest. Kon ze daar weer over klagen.
pi_219593170
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:12 schreef Earring het volgende:
Bij Elisejohanna ook weer een foto bij de kerstboom en dan Guusje er ook bijgeshopt.
Ik vind dat best moeilijk, zeker voor de twee kinderen. En ik onderschat dat verdriet zeker niet, ik weet er helaas van, maar waarom dit steeds zo benadrukt wordt daar heb ik wat moeite mee.
Als je ervan weet vind ik dit een bijzondere reactie. Zeker met kerst lijkt het me heel logisch dat je extra denkt aan je overleden kind(eren) en wat je moet missen.
Het is bovendien niet bewerkt, de foto van het meisje staat op het meubel.
pi_219593208
Michelle schrijft toch vrij letterlijk in haar post dat ze alleen is met de kinderen? Zo vatte ik t wel op iig. En als ze Tim niet wil delen had ze hem misschien uit haar eigen stories weg moeten houden.
Vind het gewoon (weer) maximaal gemaakt overkomen.
pi_219593226
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Er heeft vast niemand haar verteld dat dat geen goed idee is |:)

Echt, wat een idioot..
Nou als ik het had geweten had ik haar persoonlijk voor de deur laten staan, mafklapper. Maarja dat zal ze wel niet gedaan hebben, laten weten via de app dat ze niet lekker op haar buik was.
En zelf hapjes maken met buikgriep... sorry hoor maar als ik al naar hun keuken en huis kijk denk ik al bedankt voor het aanbod, maar dan eet ik liever niet. En heel de tijd dat zitten aan het gezicht etc. Die neemt het niet zo nauw gok ik zo. 🤢🤐
pi_219593227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:26 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Als je ervan weet vind ik dit een bijzondere reactie. Zeker met kerst lijkt het me heel logisch dat je extra denkt aan je overleden kind(eren) en wat je moet missen.
Het is bovendien niet bewerkt, de foto van het meisje staat op het meubel.
Dat ze haar foto erbij zetten kan ik begrijpen.

Verder vind ik wel dat Guusje erg geprojecteerd wordt op de andere kinderen (en dan vooral dochter), maar dat staat los van kerst
pi_219593280
Lekker ook dat Sanneke wel de hapjes heeft gemaakt met haar buikgriep 🤢
pi_219593407
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die ‘schoenen’ van KC.. de overtreffende trap van lelijk! Het lijken wel van die clownsschoenen..
Ik vind de extensions erger 🫣 de punten zien er droog uit
pi_219593416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien komt papa Walk even luchten.
The Godfather himself
pi_219593471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Als hij dan vannacht wakker wordt gaat ze zich schuldig voelen en zeggen dat het komt doordat ze haar kind nauwelijks heeft gekroeld?
pi_219593473
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lekker ook dat Sanneke wel de hapjes heeft gemaakt met haar buikgriep 🤢
Ik zie daar Judith ook wel voor aan, om zoiets te doen 🫣
pi_219594021
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze kan het toch nooit goed doen hè?
Als ze Tim noemt, niet goed. Noemt ze m wel ook niet goed.
Zit ze perfect in de make up en strak in de kleding niet goed.in joggingpak, ook niet goed.
Is ze zonder de kids weg, niet goed.
Zit ze met kids thuis , ook niet goed.
Is ze vrolijk en heeft ze lol, niet goed.
Is ze verdrietig, ook niet goed.
Dus waarom in godsnaam zou ze moeten schrijven dat ze met zes thuis is? Omdat ze anders een overtreding begaat?

Misschien even haar laatste regels uit haar post lezen het is tenslotte kerstmis🎄
Ik zou dit ook over een andere influencer schrijven, niet persé over MW.
Voorheen vond ik het leuker bij haar te kijken, maar tegenwoordig krijg ik een beetje het gevoel bij haar dat ze een plaatje wil neerzetten dat soms ver van de werkelijkheid afstaat. Het komt onoprecht over.
En dat geldt denk ik voor meer fluflu' s. Alles voor de likes.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 25-12-2025 23:47:26 ]
pi_219594079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.

Oja, hoi hoi. Ik denk dat ik toch maar eens mee ga schrijven af en toe.
Oeh hier net zo!! Mevrouw 'ik ben hier het slachtoffer' heeft het maar druk met checken van de reacties bij een bericht van haar ex. Toch gek, want ze komt toch nergens meer aan toe, gaat pas ergens in de nacht naar bed daarom, slaapt amper enz. Oh wacht ze heeft natuurlijk Maud, en de huishoudster/oppas en papa en mama enz. Zo alleen doet ze het niet....
MAND

[ Bericht 3% gewijzigd door SterreKaatje op 25-12-2025 23:56:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')