Zijn er nog 200 te weinigquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Queen net is gewoon 1200 plekken gezakt, wtf
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben dit jaar zelfs in Ecomare geweest.
Ik was dan ook een paar dagen op Texel op vakantiequote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik voor het laatst in 1998
Akkoord maar ik vind het wel bizarquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mja, zo bijzonder is ie verder ook niet. Dus zo'n ramp is het niet.
Ja hoiquote:Op donderdag 25 december 2025 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier mensen die nog nooit een zeehond in het echt hebben gezien?
Ik toen ook (3 weken). Tevens mijn laatste jaar vakantie met oudersquote:Op donderdag 25 december 2025 14:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was dan ook een paar dagen op Texel op vakantie
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel en dan niet in Ecomare of Pieterburen, was wel vlakbij Ecomare overigens.
Hoor iedereen maar over wolven in Nederland maar de zeehond is het grootste roofdier van Nederland! En die kom ik ook af en toe wel eens tegen tijdens het fietsen op het strand.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ben een handvol keren naar de zeehondencrèche geweest, dus nee.
Nee. Wel ooit een geknuppeldquote:Op donderdag 25 december 2025 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er hier mensen die nog nooit een zeehond in het echt hebben gezien?
Tranentrekker ja 😭😭😭quote:
Dat je nog leeftquote:Op donderdag 25 december 2025 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Hoor iedereen maar over wolven in Nederland maar de zeehond is het grootste roofdier van Nederland! En die kom ik ook af en toe wel eens tegen tijdens het fietsen op het strand.
Een powerballad uit duizendenquote:
Dank voor het medeleven.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je nog leeftWe mogen elke dag dankbaar zijn dat je niet wordt verscheurd door een zeehond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |