quote:Op donderdag 25 december 2025 14:24 schreef ShinyStar het volgende:
Funfact: Grace Kelly heeft zelf ook ooit in de Top 2000 gestaan met True Love (met Bing Crosby)
Dat soort dingen....quote:Op donderdag 25 december 2025 14:23 schreef Gretzl het volgende:
Schattig, een Mika-fan die waarschijnlijk nog niet geboren was toen Grace Kelly een megahit werd in 2007?
Hij is wel redelijk feminine natuurlijkquote:Op donderdag 25 december 2025 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hij wilde als Grace Kelly zijn? In een graf in een kathedraal?
HUMPHRY WE'RE LEAVINGquote:
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 december 2025 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al talloze malen op de rand gestaan maar Maarten red het steeds wel
Red hem nietquote:Op donderdag 25 december 2025 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al talloze malen op de rand gestaan maar Maarten redt het steeds wel
Al vind ik dit wel een van de minste nummers uit zn oeuvre :-xquote:Op donderdag 25 december 2025 14:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De absolute @:Scorpion_17 core in de Top deze plaat
Hier dus ook. ik weet echt niet meer wanneer ik hem voor het laatst heb afgeschoren. Zal een paar jaar geleden zijn ofzo, omdat ik uitschoot bij het trimmenquote:Op donderdag 25 december 2025 14:27 schreef Isorden het volgende:
Mijn baard staat al best een tijdje.
en nog steeds een vlasje?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:27 schreef Isorden het volgende:
Mijn baard staat al best een tijdje.
Nee gelukkig niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |