Kijk maar uit!quote:Op donderdag 25 december 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Wow, er worden aantekeningen gemaakt
IK zou niet durven, ik moest lachen om het antwoord van jou.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit je me uit te lachen hier?
nou dat is ook idd. En tja omdat ik zelf geen kinderen of relatie heb is dat beetje ver van mijn bed soort van.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, maar mensen worden al dommer door internet, vooral de jeugd
Het stompt mensen af, en wij doen er zelf aan mee en geven niet het goede voorbeeld aan onze kinderen door een hele dag met je neus in je mobiel te zitten.
Hoorde er van de week iets over ergens op TV
Ik ben wel blij dat ik en mijn kinderen groot geworden zijn in een tijd zonder internet en mobieltjes.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is ook idd. En tja omdat ik zelf geen kinderen of relatie heb is dat beetje ver van mijn bed soort van.
Maar ik zie het wel bij mijn neefjes en nichtjes, hoewel ik denk die krijgen het oke nog mee van mijn broertje ook wel en zijn vrouw.
maarre al met al, ik denk niet dat het echt helpt dat hele AI, niet omdat het niet nuttig is. Maar omdat die ontwikkeling veel sneller gaat als generaties van kinderen nu bij kunnen houden?
Het lijkt mij kut nu hoor op LTS ofzo te zitten en dan met mobieltjes en alles online enzo voor je het weet?
Denk ook hoop kinderen komen er psychisch in de problemen mee later.
En was pesten er altijd wel, maar toen stond het niet voor de halve wereld gelijk online en was het kleiner (als je snapt wat ik bedoel)
Nu kun je 30 jaar later nog geconfronteerd worden met omdat iemand het filmde en op internet staat.
Ze zetten jouw hoofd op een ranzig filmpje en je kunt niet meer over straat.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is ook idd. En tja omdat ik zelf geen kinderen of relatie heb is dat beetje ver van mijn bed soort van.
Maar ik zie het wel bij mijn neefjes en nichtjes, hoewel ik denk die krijgen het oke nog mee van mijn broertje ook wel en zijn vrouw.
maarre al met al, ik denk niet dat het echt helpt dat hele AI, niet omdat het niet nuttig is. Maar omdat die ontwikkeling veel sneller gaat als generaties van kinderen nu bij kunnen houden?
Het lijkt mij kut nu hoor op LTS ofzo te zitten en dan met mobieltjes en alles online enzo voor je het weet?
Denk ook hoop kinderen komen er psychisch in de problemen mee later.
En was pesten er altijd wel, maar toen stond het niet voor de halve wereld gelijk online en was het kleiner (als je snapt wat ik bedoel)
Nu kun je 30 jaar later nog geconfronteerd worden met omdat iemand het filmde en op internet staat.
Zolang ze dotteke nog niet goed uit kunnen sprekenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:11 schreef kree het volgende:
ik probeerde die AI ff te tricken in, maak een cynische tekst erover. maarja dat begreep ie ook niet echt of althans kwam niet goed in liedje.
LOL vind het wel grappig om te zien wat AI maakt van als ik ff wat zo willekeurige regels erin gooi met wat ik denk en hoe "AI" dan beslist dat dat wel de "waarheid" zal zijn wat meeste 90% internet oke vinden?
AI heeft er gelijk in trouwens he? want is ook zo, want het is geen denkend iets, AI kijkt alleen maar naar wat meeste mensen leuk vinden.
Ja die plukken ze van internet af, daar zal ik, en zeker niet hier een foto van mijzelf postenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zetten jouw hoofd op een ranzig filmpje en je kunt niet meer over straat.
ja nou dat en kreeg nog een filmpje door (moet ff kijken of ik die kan linken trouwens). maar hoe waren speelpleintjes vroeger in jaren 90/80 bv en nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik en mijn kinderen groot geworden zijn in een tijd zonder internet en mobieltjes.
Toen was het ook veel gezelliger in huis dan tegenwoordig iedereen weggedoken in hun mobiel
Veel kinderen zijn ook depri en eenzaam is al lang bewezen. Bijna geen sociale contacten door internet
Toevallig zei ik dat van de week nog. Eigenlijk kan je nergens meer op straat lopen of je staat wel ergens op zo videobel camera.
Je hele vrijheid is weg eigenlijk
Mijn buuf, je ging al wel vroeg van de week zag ik op mijn camera
WTF man ppfff
Is ook, vroeger zag je kinderen op straat spelen, tollen, hinkelen, steltlopen, tikkertje en verstoppertje spelenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou dat en kreeg nog een filmpje door (moet ff kijken of ik die kan linken trouwens). maar hoe waren speelpleintjes vroeger in jaren 90/80 bv en nu.
Ook weer zoiets. En dan zeg ik ben niet tegen vooruitgang, maar oke he het gaat te snel om generaties mee te krijgen denk ik. en kinderen raken door in de war, omdat het gewoon simpel weg te ingewikkeld is wat ze allemaal moeten weten en begrijpen.
zeg maar ze kunnen niet leuk meer kind zijn zonder zorgen.
Zo is het wel.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:19 schreef kree het volgende:
owh tis Facebook linkje, naja voor wie het heeft nog:
https://www.facebook.com/reel/1336859001457799
nouja idd en wil echt niet de "dooms day" brenger ervan zijn. < maar ik denk had dat veel leuker als kind als wat ik nu objectief he, zie wat andere kinderen doen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook, vroeger zag je kinderen op straat spelen, tollen, hinkelen, steltlopen, tikkertje en verstoppertje spelen
Tegenwoordig doen ze wedstrijdje met zoveel mogelijk mensen doodschieten op internet ALles aan de kant trappen als ze een doel moeten bereiken. Geen wonder dat de jeugd zo agressief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |