Het is even lastig, heb donderdag stom genoeg ook 3 keer verkeerd mijn pincode ingetoetst waardoor ik ook geen geld heb en even het moet doen met mijn voorraad eten tot ik een nieuwe pincode heb.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Zijn er misschien andere leuke dingen te bedenken waar jij energie uit haalt? Zelf ben ik vanmiddag naar de binnenstad (en terug) gelopen. Het was koud en guur, dus eenmaal aangekomen heb ik mezelf getrakteerd op een beker warme chocolademelk met slagroom.Eigenlijk had ik vandaag ook Spätzle willen koken, maar daarvoor ontbrak de tijd. Ingewikkeld is het niet. En je kunt ze goed invriezen.
Fixedquote:Op zondag 11 januari 2026 16:33 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn dochter en jij vullen elkaar prima aan, jullie begrijpen elkaars problematiek en K heeft aan jou een persoon die goed weet hoe je met haar kan om gaan, jij hebt met mijn dochter de lieve knappe jongedame waar naar je zo verlangt.
Toch blijf je haar blokkeren waarmee je ook gelijk je eigen geluk in de weg staat want mijn dochter is perfect voor jou.
Ik wil graag met je in gesprek om hierover van gedachte te wisselen
Op deze manier zijn 2 mensen onnodig ongelukkig
Aldus de moeder van K
Hmm dan heeft ze goed het handschrift van mammie nagedaan maar het is mogelijkquote:
Ze heeft haar gesouffleerd of gedicteerd.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm dan heeft ze goed het handschrift van mammie nagedaan maar het is mogelijk
Natuurlijk ga ik niet in op deze uitnodiging
Oh dit is heel goed mogelijk jaquote:Op zondag 11 januari 2026 17:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze heeft haar gesouffleerd of gedicteerd.
.... en op naar de volgendequote:Op zondag 11 januari 2026 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit mag ik niet zeggen, maar met zo'n moeder begrijp ik het gedrag van K wel
Een volwassen dochter en zich zo bemoeien en proberen de zin van haar dochter door te drukken
Volgens mij is ze deels gestoord, maar ook deels door en door een verwende meid
Prullenbak open, briefje erin, prullenbak dicht
Ik krijg nooit fanmailquote:Op zondag 11 januari 2026 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n dekseltje blijkt vaker dan eens te werken
Één conclusie durf ik zo wel te trekken; die moeder (en vader?) is net zo mal als de dochterquote:Op zondag 11 januari 2026 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het werkt averechts op mij dit soort fanmail, mijn dochter is perfect voor jou, hoe fout klinkt dat zeg
Moeder.denk ik , vader is te passiefquote:Op zondag 11 januari 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Één conclusie durf ik zo wel te trekken; die moeder (en vader?) is net zo mal als de dochter
Ah, ik zit vol vooroordelen nuquote:Op zondag 11 januari 2026 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Moeder.denk ik , vader is te passief
Zeker bijzonderquote:Op zondag 11 januari 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah, ik zit vol vooroordelen nu
Die ik netjes voor mezelf houd
bijzondere vrouwen, zullen we het daarop houden
Lulletje rozenwater.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Moeder.denk ik , vader is te passief
Nou nou nou nou nou .... ik zie nog wel verschil hoorquote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 21:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou .... ik zie nog wel verschil hoor
(of zou het daardoor komen dat Ma K zo gecharmeerd is van jou?)
Misschien een mail naar MaK en zeggen dat je haar wel wil ipv de dochter...quote:Op zondag 11 januari 2026 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]![]()
Qua leeftijd past Ma K beter bij me dan K![]()
Maar ik ben ook te passief soms, blijkbaar vallen beide dames daar op zodat ze ze kunnen vormen naar hun wil
quote:Op zondag 11 januari 2026 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een mail naar MaK en zeggen dat je haar wel wil ipv de dochter...
De ramptoerist in mij is wakker ineensquote:Op zondag 11 januari 2026 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan wordt mijn ex vriendin plots mijn stiefdochter
Tuurlijk nietquote:Op zondag 11 januari 2026 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De ramptoerist in mij is wakker ineens
Niet doen hoor
Niks mis meequote:Op zondag 11 januari 2026 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan wordt mijn ex vriendin plots mijn stiefdochter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |