Dan moet ik een Wibra setje kopen dan kan ik erover meepratenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wibra is wel veel comfortabeler
Ik zag even een belangrijk educatief moment die ik moest aangrijpenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
![]()
[..]
Dan moet ik een Wibra setje kopen dan kan ik erover meepraten![]()
Ik hou van grapjes, dus je hoeft je excuus niet aan te biedenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zag even een belangrijk educatief moment die ik moest aangrijpen
Sorry even een grapje tussendoor
Wat zijn nou eigenlijk jouw bedoelingen met L?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
K was dominant in onze relatie en ik vond het wel oké, omdat ik de dopamine die de relatie gaf wel prettig vond en ze knap en jonger was , ik verwijt mezelf dat wel omdat ik haar een verkeerde indruk heb gegeven waardoor ze nu zo vast blijft houden aan me
Die dopamine is hier met name door @:greysbones wel eens vaker aangehaald, ik kan best zonder dat, ik heb het ook gezellig als ik met L een spel doe, bij L ben ik diegene die meestal het voortouw neemt, dat is wennen voor me maar ik doe het wel en eerlijk gezegd vind ik ook dat best leuk, ik ben wel voorzichtig omdat ik angstig ben over een grens van iemand te gaan
Een goede vriendschap zoals het nu is eigenlijk, samen ergens een hapje eten, spelletje doen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk jouw bedoelingen met L?
Oke! Dat klinkt goedquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een goede vriendschap zoals het nu is eigenlijk, samen ergens een hapje eten, spelletje doen.
Ja we hebben het gezellig samen, over een relatie hebben we het nooit gehad, ik vind het wel prima zo en ik heb de indruk dat zij er ook zo in staatquote:
Huh?quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:44 schreef greysbones het volgende:
sorry
maar waarom gaan we ons zo druk maken
om waar K werkt
Het ging erom dat CF heel graag als vrijwilliger aan de slag wil bij de inloop, dat is de mainstream.quote:en hoe of wat
K zou verleden tijd moeten zijn
dat ze zelf haar uiterste best doet dit niet te zijn
wil niet zeggen dat CF er dan ook maar mee bezig moet blijven
just my 2 cents
Niet meer, niet minder. Het is niet dat ik CF een heksenjacht wil laten ontketenen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het waanzinnig dat zo iemand een dergelijk beroep heeft en uitoefent
Samen een keertje gezellig met mij mee naar de rechtbankquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een goede vriendschap zoals het nu is eigenlijk, samen ergens een hapje eten, spelletje doen.
Ik snap jullie allebei, het was een beetje dollen, het is niet zo dat je me aanzet met K bezig te zijn(daar zorgt ze zelf wel voor vaak)quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dat boeit niemand.
[..]
Het ging erom dat CF heel graag als vrijwilliger aan de slag wil bij de inloop, dat is de mainstream.![]()
Wat is er mis met een béétje zwarte humor daarbij? Serieus? Alsof ik CF daarmee aanzet om zich weer vol met K bezig te houden![]()
![]()
Toen CF daarop zei dat K wel de papieren heeft (om eventueel bij de inloop op te kúnnen duiken) was ik even benieuwd wat die papieren nu nog waard zijn, of ze überhaupt nog wel geaccrediteerd is. Of CF zich daar eventueel "zorgen" over moet maken (want die meid duikt overal en op de gekste momenten op).
Mede met jouw eigen post in het achterhoofd:
[..]
Niet meer, niet minder. Het is niet dat ik CF een heksenjacht wil laten ontketenen hoor
Of zijn focus om wil buigen van L/zijn werk/de inloop/whatever_wat_leuk_is naar K![]()
Of ben jij er voorstander van om "K" hier tot totaal verboden onderwerp te maken? In welke zin dan ook? Geldt dat dan ook voor CF zelf (lees even de laatste posts ervoor terug)?
Dusssss ..... relax. Je tilt er nu wel erg zwaar aan.
K moet bijzaak zijn, geen hoofdzaak (voorheen was het andersom).quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap jullie allebei, het was een beetje dollen, het is niet zo dat je me aanzet met K bezig te zijn(daar zorgt ze zelf wel voor vaak)
K is nu eenmaal een issue in mijn leven , wel eentje die ik kwijt wil
K moet wat mij betreft bespreekbaar blijven maar ik moet er zelf waakzaam voor zijn niet in alle berichten het over haar te hebben en daar begrijp ik @:greysbones weer in
I
Zeker en ik heb ook veel aan jullie meningen vooral als ik er naar toe neig K weer aardig te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
K moet bijzaak zijn, geen hoofdzaak (voorheen was het andersom).
Helemáál uitbannen kun je niet.
Dan zou je ook het JL moeten annuleren want dat gaat alléén maar over K![]()
Ze dringt zich nou eenmaal op en dan is het ook wel fijn hier even een uitlaatklep te hebben, even te sparren of je het goed doet.
Jij bent jij CFquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Melanie spookt even in mijn hoofd, niet veranderen in haar, mezelf blijven nu, gaat even niet goed, moet mezelf afleiden
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent jij CF
Niemand kan dat veranderen of van je afpakken
Zelfs al zou ze je tijdelijk overnemen, blijf jij nog steeds jij
En word je nooit haar
Wat werkt qua afleiding ?
Leuke serie
Bellen met een goede vriend ?
En wees tussendoor een beetje trots op jezelfquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet het
Voorlopig nog geen aanval gehad
Ik kijk tv nu en internet er tussen door dat werkt tot nu toe prima
Over een half uurtje proberen te slapen en morgen werken
Dat is soms wat lastig voor mequote:Op woensdag 7 januari 2026 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wees tussendoor een beetje trots op jezelf
Dat je het gewoon heel goed doet
in huis wat dingen zoeken die je leuk vindt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef Cupfighter het volgende:
Laatste dagen wat down wat waarschijnlijk komt door het weer wat mijn mobiliteit beperkt en er dingen gesloten of afgelast zijn door de weersomstandigheden
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen om niet in een depressie te raken, ik weet ook dat het tijdelijk isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
in huis wat dingen zoeken die je leuk vindt?
Dat is vervelend. Zijn er misschien andere leuke dingen te bedenken waar jij energie uit haalt? Zelf ben ik vanmiddag naar de binnenstad (en terug) gelopen. Het was koud en guur, dus eenmaal aangekomen heb ik mezelf getrakteerd op een beker warme chocolademelk met slagroom.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef Cupfighter het volgende:
Laatste dagen wat down wat waarschijnlijk komt door het weer wat mijn mobiliteit beperkt en er dingen gesloten of afgelast zijn door de weersomstandigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |