op welke wijze?quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:31 schreef Cupfighter het volgende:
K prikkelt me wel maar ik ga er niet aan toegeven
Foto’s in de brievenbus, weliswaar met kleding maar wel met kleding waarvan ze weet dat ik dat prikkelend vindquote:
waarom bekijk je ze?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Foto’s in de brievenbus, weliswaar met kleding maar wel met kleding waarvan ze weet dat ik dat prikkelend vind
Ze gooit ze zonder envelop er inquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom bekijk je ze?
neem aan dat je al wist dat ze van K kwamen?
vermoeiendquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze gooit ze zonder envelop er in
Voor iets in de brievenbus te gooien hoef je bij ons niet in het gebouw te komen, dat kan vanaf de buitenkant van het gebouwquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
vermoeiend
erg vermoeiend
maar dat betekend ook dat ze in je gebouw is ....
ongevraagd
Ik blijf haar erg mooi vinden en ja dat is zwak van me dat weet ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:
maar CF
kun je niet voorbij de buitenkant kijken?
bedoel
ze leuk is ze niet
hoe knap mensen ook zijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik blijf haar erg mooi vinden en ja dat is zwak van me dat weet ik
Als ik mezelf daarop betrap zoals nu dan doe ik ook mijn best om te kijken hoe haar persoonlijkheid is en die is inderdaad niet leuk
Ik ben daar helaas zwakker inquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe knap mensen ook zijn
als ze een verrot innerlijk hebben
kan ik geen knap uiterlijk meer zien
En de politie gebeld wantquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
K stond aan de deur om 3 uur in de nacht, ik heb ze natuurlijk buiten laten staan
Ze was niet boven in het gebouw maar beneden bij de bel, telt het dan ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:49 schreef r_one het volgende:
[..]
En de politie gebeld want
[ afbeelding ]
?
Oh ik las "aan de deur". Jeweetwel, die deur (met spionnetje) waar ze wel vaker zich naar binnen wurmde.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze was niet boven in het gebouw maar beneden bij de bel, telt het dan ook?
Ja ik noem aan de deur ook vaak beneden bij de bel en brievenbussen , echt aan de deur staat ze pas als ze boven aan belt of kloptquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh ik las "aan de deur". Jeweetwel, die deur (met spionnetje) waar ze wel vaker zich naar binnen wurmde.
Bellen- en brievenbussentableau zal wel niet onder 461 Sr vallen.
Klinkt goedquote:Op zondag 25 januari 2026 15:58 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag weer even met L de stad in geweest,, ze verveelde zich, dochter was bij haar ex en ze wou shoppen en vroeg of ik mee wou.
Ze had flink wat in geslapen dus ik kon ook wat tassen dragen, L heeft niet bepaald een goedkope smaak qua kleding en ze is 1.86 dus ze hebben niet altijd haar maat maar ze heeft wel leuke dingen gekocht, daarna natuurlijk nog ergens gaan zitten eten, sinds ik met L om ga heel wat leuk nieuwe horeca gelegenheden leren kennen, en ik weet het is duurder dan thuis eten maar het is zo gezellig
Klopt, ze betaalt haar eigen kleding, en op een uitzondering na betalen we ook ons eigen eten, ik kan het betalen, als dat niet lukt en ze wil echt graag dat ik mee ga schiet ze het voor en betaal ik later terug of ik trakteer de keer eropquote:Op zondag 25 januari 2026 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
En als je jezelf financieel niet in de problemen werkt (en haar d'r eigen kleding laat betalen en eerlijk delen) is het toch enkel positief?
Nou! Genieten dan dus tochquote:Op zondag 25 januari 2026 16:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, ze betaalt haar eigen kleding, en op een uitzondering na betalen we ook ons eigen eten, ik kan het betalen, als dat niet lukt en ze wil echt graag dat ik mee ga schiet ze het voor en betaal ik later terug of ik trakteer de keer erop
Werkt prima zo
Klopt, L is ook een type vrouw die ook regelmatig vraagt of het oke is voor me, ze weet dat ik vrij vlot mijn grenzen verleg en heeft dat liever nietquote:Op zondag 25 januari 2026 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou! Genieten dan dus toch
Zolang je maar bedenkt waar je grenzen liggen en dat je die waarborgt. En je hebt plezier dan wens ik je al het gelukt ermee
En jullie hebben ook besproken hoe jullie de vriendschap zien? (sorry ben gewoon even benieuwd) Dat jullie hetzelfde denken over vriendschap/relatie/etc?quote:Op zondag 25 januari 2026 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, L is ook een type vrouw die ook regelmatig vraagt of het oke is voor me, ze weet dat ik vrij vlot mijn grenzen verleg en heeft dat liever niet
Hmmm goede vraag, ik zou wel meer willen, maar dat kan ook veel verpesten, ik vind het erg leuk zo samen en dat vind zij ook, ik denk niet dat zij op een relatie met mij zit te wachtenquote:Op zondag 25 januari 2026 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En jullie hebben ook besproken hoe jullie de vriendschap zien? (sorry ben gewoon even benieuwd) Dat jullie hetzelfde denken over vriendschap/relatie/etc?
Edit: Zeker omdat jullie vaak er samen op uit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |