Die generatie Duitsers. Hoe meer ik over ze hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah niks zo erg als toen mijn Duitse oma nog leefde en we verplicht Duitse kerstmeuk moesten kijken tijdens kerst (ze kwam standaard altijd 1 dag).
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die generatie Duitsers. Hoe meer ik over ze hoor
Auto start niet, kun je helpen drukken?quote:
Klopt, maar het beste blijft nog steeds onder uren gourmetten uitkomen. Nog steeds vandaag de dag. Ik werd uitgenodigd ergens om heen te gaan. Ik heb gezegd dat ik het gewoon niet zo'n goed idee vond ivm hond.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met een hond kan je zelfs onder karaokeverplichtingen uit komen
wij benn van de felicitatiedienstquote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Auto start niet, kun je helpen drukken?
waarschijnlijk welquote:
ja, en?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij benn van de felicitatiedienst
Komt wat mij betreft nog 1 hele matige plaat aan...quote:
Karaokequote:Op donderdag 25 december 2025 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met een hond kan je zelfs onder karaokeverplichtingen uit komen
Gefeliciteerdquote:
Dank oe welllquote:
Zo op toilet ff kerstavond eruit drukkenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Auto start niet, kun je helpen drukken?
La Boheme?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt wat mij betreft nog 1 hele matige plaat aan...
Iets met achter de schermen.
afsteken en onder de afsluitdijk door duwenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:27 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Het stemrecht van Volendammers ontnemen
Wel het bestequote:Op donderdag 25 december 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
afsteken en onder de afsluitdijk door duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |