Sugar is idd een fijne plaatquote:Op donderdag 25 december 2025 10:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
EditorsGodenaltijd fijn
Helaas staat hun beste nummer Sugarer niet in
Zeker, maar dat doe je ook met 5 miljoen.quote:
Je wordt ouder, dus milder...quote:Op donderdag 25 december 2025 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb me gerealiseerd dat het allemaal nog oneindig veel kutter kan.
Dus ik ben milder geworden. Net Wilders in 2024
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sugar is idd een fijne plaat
Dat klinkt als een soort van karaoke-op-het-station op 11 januari?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef PippenScottie het volgende:
Racing Rats genot. Eén van de drie liedjes die ik op een piano kan spelen als ik me verveel op een station
Ik ga toch voor Sugar van System of a Down danquote:Op donderdag 25 december 2025 10:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
EditorsGodenaltijd fijn
Helaas staat hun beste nummer Sugarer niet in
Ik heb mijn 1e stemplaat ook gemist... maar goed, die was vannacht ergensquote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn eerste stemplaat al gemist.![]()
Die was tussen 7 en 8. Toen lag ik nog lekker op 1 oor.
de vacht houdt de warmte vast en de kou tegen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sfeerbeeld van deze ochtend
[ afbeelding ]
Het was fucking koud, maar de hond boeide het niet zo? Gek beest.
Ik heb er al 2 gemistquote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was net ook drie minuten buiten. Niet te doen vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sfeerbeeld van deze ochtend
[ afbeelding ]
Het was fucking koud, maar de hond boeide het niet zo? Gek beest.
Mijn tweede stemlaat komt morgenavond. Dus die zal ik waarschijnlijk missen vanwege kerstverplichtingen met de familie.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1e stemplaat ook gemist... maar goed, die was vannacht ergens
Mijn 2e stemplaat komt hierna
Ik scheer al maanden mijn benen niet en mijn benen waren anders nog steeds koud, dus ik geloof er niet in.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de vacht houdt de warmte vast en de kou tegen.
Normaal ben je dan wel wakker! Wat raarquote:Op donderdag 25 december 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |