Ik zeg altijd Lidlquote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de manier dat je dat uitspreekt.
Mensen die 'Little' zeggen
Oh ik vind die eigenlijk wel vrij irritantquote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een fijn uurtje.
Ik ga bekennen dat ik van dat Coldplay en BTS nummer niet de neiging heb om het behang van de muren te krabben
Oh dat is nog erger dan Lost in the Lidl.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kersensaus, jaaaa, bij de Laidel gekocht
Je mokert gelijk de hele muur weg?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bekennen dat ik van dat Coldplay en BTS nummer niet de neiging heb om het behang van de muren te krabben
Wie ben jij en wat heb jij met Pip gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen!
"Eens kijken wanneer mijn stemplaatje komt!"
"Ow, het eerste lied na 10 uur!"
"Tijd om op te staan"
Lekker Bill!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:04 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen!
"Eens kijken wanneer mijn stemplaatje komt!"
"Ow, het eerste lied na 10 uur!"
"Tijd om op te staan"
Ik zeg nooit Little tegen de Lidl. De Lidl is hier ook best grootquote:Op donderdag 25 december 2025 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de manier dat je dat uitspreekt.
Mensen die 'Little' zeggen
Goed bezig.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet trouwens. Al bijna 2 gehele uurtjes erop zitten met luisteren.
en kende je er ook één?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet trouwens. Al bijna 2 gehele uurtjes erop zitten met luisteren.
Ik heb me gerealiseerd dat het allemaal nog oneindig veel kutter kan.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij met Pip gedaan
Uiteraard.quote:
Ow, dat klinkt niet per se positiefquote:Op donderdag 25 december 2025 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb me gerealiseerd dat het allemaal nog oneindig veel kutter kan.
Dus ik ben milder geworden. Net Wilders in 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |