Saaiquote:Op donderdag 25 december 2025 10:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er is net een fles wijn geopend om door de stoofpot te gooien. Ik heb zin om alvast een glas in te schenken. Heb me keurig ingehouden
Zó eens!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Tim was het inderdaad stukken beter…
Mark Ambar?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet even aan mijn moeder vragen toevoegen aan de Ambar playlist. Het liedje was vanochtend erg goed gekeurd.
Iemand die dit weet?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Kan je nu niet meer zien wat er allemaal aan gaat komen qua liedjes? Zoals je dat eerst wel kon in de Top2000 app.
Zo is dat.quote:
meerdere keren en me goed vermaaktquote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ze wel eens live gezien, niet eens zo erg.
Is deze ook goedgekeurd?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet even aan mijn moeder vragen toevoegen aan de Ambar playlist. Het liedje was vanochtend erg goed gekeurd.
Dat laatste…quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Zó eens!
Maar daarin sta ik weer eens vrijwel alleen
Of was dit sarcasme
Het is toegestaan om likeur in de koffie / thee te gooien.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:16 schreef PippenScottie het volgende:
Er is net een fles wijn geopend om door de stoofpot te gooien. Ik heb zin om alvast een glas in te schenken. Heb me keurig ingehouden
Ja, dit.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ze wel eens live gezien, niet eens zo erg.
Sommige mensen zouden dat niet moeten doenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is deze ook goedgekeurd?
Om op te warmen na een wandelingquote:Op donderdag 25 december 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toegestaan om likeur in de koffie / thee te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |