Staat BZN niet in de top 2000?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
BZN in dat lijstje noemen is een gotspe. En die staan niet eens meer eens in deze lijst...
Dat is wel een schande te noemen.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:07 schreef manny het volgende:
[..]
Staat BZN niet in de top 2000?
Ben er nu al weer klaar mee. Man man man.
Klopt maar ondanks dat ik dat heel erg voor ze vind; zou de top 2000 een kwaliteit of populariteitsliijst moeten zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niemand in Pink Floyd kreeg dit jaar de diagnose ongeneeslijk ziek te zijn. En jong.
Nog 5x.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is wel een schande te noemen.
Cats staan die er nog wel in dan?
Gelukkig was die Kiss act wel kwaliteit....quote:Op donderdag 25 december 2025 09:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
BZN geen tribute-bonus.
Was dan ook een lachertje.
Valt me nog mee eigenlijk. Kan me nog herinneren dat die er in de beginjaren van de lijst misschien wel 20x in stonden.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nog 5x.
Wel alle 5 gezakt dit jaar.
Coldplay?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig was die Kiss act wel kwaliteit....![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, jaquote:Op donderdag 25 december 2025 09:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, neem de Evergreen Top 1000 dan. Meer katten dan de binnenstad van Istanbul.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Valt me nog mee eigenlijk. Kan me nog herinneren dat die er in de beginjaren van de lijst misschien wel 20x in stonden.
Oehh wat was dat kut zeg. Vind het wel jammer dat Dua Lipa en glijer Julio Iglesias eruit zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 09:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |