Hotel California. Over smakeloos gesproken.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop echt dat we ooit Hotel California nog een keer op nummer één krijgen maar vrees dat, in dit smakeloze land, zelfs het overlijden van Don Henley daarvoor niet voldoende zal zijn.
Laten we niet vergeten dat Don Henley meermaals is opgepakt voor het drogeren en verkrachten van minderjarige vrouwen.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop echt dat we ooit Hotel California nog een keer op nummer één krijgen maar vrees dat, in dit smakeloze land, zelfs het overlijden van Don Henley daarvoor niet voldoende zal zijn.
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hotel California. Over smakeloos gesproken.
De Gabriel-periode is natuurlijk sowieso een beetje gepriegel. Kan best leuk zijn, maar het is ook wel gedoe vaak.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Onpopulaire mening maar dit nummer vind ik oprecht beter dan alles wat Genesis met Peter Gabriel heeft gemaakt.
Mijn god. Staan die in de top 2000...quote:
Vaker dan Pink Floyd.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:59 schreef manny het volgende:
[..]
Mijn god. Staan die in de top 2000...
anyway: het blijft een heerlijk feest der herkenning.
Ja, en belachelijk vaak ookquote:Op donderdag 25 december 2025 08:59 schreef manny het volgende:
[..]
Mijn god. Staan die in de top 2000...
anyway: het blijft een heerlijk feest der herkenning.
Hij is lang niet de enige in de Top daarin...quote:Op donderdag 25 december 2025 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Don Henley meermaals is opgepakt voor het drogeren en verkrachten van minderjarige vrouwen.
En we weten alleen de keren dat dit hierbij politie werd ingeschakeld
Ja dat precies! Ik vind de Phil-era daarom echt leukerquote:Op donderdag 25 december 2025 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Gabriel-periode is natuurlijk sowieso een beetje gepriegel. Kan best leuk zijn, maar het is ook wel gedoe vaak.
Niemand in Pink Floyd kreeg dit jaar de diagnose ongeneeslijk ziek te zijn. En jong.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vaker dan Pink Floyd.
Denk daar maar eens over na.
2e kerstdag naar de meubelboulevard en dan om je heen kijken. Dat zijn allemaal mensen die stemrecht hebben, en niet alleen voor de top 2000.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vaker dan Pink Floyd.
Denk daar maar eens over na.
Dat zou komend T2000 uur de beste plaat zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 09:03 schreef Eightyone het volgende:
Oh Superman bij de Snob.
Als je er zin in hebt.
Dat zijn precies de mensen die op S & F stemmen.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:03 schreef manny het volgende:
[..]
2e kerstdag naar de meubelboulevard en dan om je heen kijken. Dat zijn allemaal mensen die stemrecht hebben, en niet alleen voor de top 2000.
Tenzij Floyd de naam van die pony is.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee. de diagnose jong is bij Pink Floyd niet echt kansrijk
BZN in dat lijstje noemen is een gotspe. En die staan niet eens meer eens in deze lijst...quote:Op donderdag 25 december 2025 09:03 schreef manny het volgende:
[..]
2e kerstdag naar de meubelboulevard en dan om je heen kijken. Dat zijn allemaal mensen die stemrecht hebben, en niet alleen voor de top 2000.
Dat je uberhaupt lieden als Freek en Suzan in de zelfde lijst als de Stones, Floyd, BZN en pak em beet The Beatles toelaat is uiteraard een gotspe.
Juistquote:Op donderdag 25 december 2025 09:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zijn precies de mensen die op S & F stemmen.
Dit soort randzaken boeien me niet zo. Ik weet wel dat ik Hotel California één van de, en misschien wel het beste, nummer('s) vind ooit gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Don Henley meermaals is opgepakt voor het drogeren en verkrachten van minderjarige vrouwen.
En we weten alleen de keren dat dit hierbij politie werd ingeschakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |